۱۲۴۰۲۶۸
۱۹۷۲
۱۹۷۲
پ

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

بازیگر سریال «راز ناتمام» گفت: زمانی که فیلمنامه «راز ناتمام» را خواندم نقش لیلا فراز و نشیب‌های زیادی داشت و همین موضوع باعث چالش برانگیزی این نقش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: بازیگر سریال «راز ناتمام» گفت: زمانی که فیلمنامه «راز ناتمام» را خواندم نقش لیلا فراز و نشیب‌های زیادی داشت و همین موضوع باعث چالش برانگیزی این نقش بود.

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

نگین معتضدی بازیگر نقش لیلا در سریال «راز ناتمام» گفت: سریال «راز ناتمام» با محوریت زندگی شهید باهنر در حال پخش از شبکه یک سیما است که به دو قسمت زمان حال و گذشته می‌پردازد.

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

وی افزود: زمان گذشته درباره بمب گذاری دفتر نخست وزیری و به شهادت رسیدن شهید باهنر است و سریال به فعالیت‌هایی که شهید باهنر در زمان قبل و بعد از انقلاب انجام می‌دادند می‌پردازد. البته در زمان حال که من در آن قسمت بازی می‌کنم درباره مسئله نفوذ منافقین در گوشه و کنار جامعه و شخصیت‌هایی که در روزمرگی با آن‌ها مراوده داریم است.

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

بازیگر سریال «راز ناتمام» درباره نقش لیلا توضیح داد: زمانی که فیلمنامه را خواندم نقش لیلا فراز و نشیب‌هایی داشت، او در یک موقعیت قرار می‌گیرد که بین صلاح کشورش و مراقبت از همسرش، کشورش را انتخاب می‌کند برای من جالب بود، چراکه مسئله برای او مهم است. البته من شک و دودلی او را می‌بینیم، اما به مرور زمان لیلا مطمئن می‌شود می‌تواند در این پرونده تاثیر گذار باشد این تصمیم را می‌گیرد؛ به نظرم نقش چالش برانگیزی بود.

وی عنوان کرد: چالشی که در نقش لیلا با آن مواجه شدم، زمانی که نقش را خواندم، اولین سوالی که پرسیدم این بود اگر من بودم واقعا کدام را انتخاب میک‌ردم واقعا بدون اینکه به همسرم بگویم با یک گروهی که من را مجاب می‌کردند که به صلاحمان است همکاری کنم این کار را انجام می‌دادم حالا می‌توانستم به همسرم نگویم این مسائل برای من جالب بود با صحبت‌هایی که با آقای امانی داشتیم و توانستم این مسئله را در خودم حل کنم امیدوارم توانسته باشم به خوبی  این نقش را ایفا کنم.

معتضدی درباره استقبال مخاطبان اظهار کرد:با استقبال خوبی از طرف مخاطبان از هر قشری روبرو شدم، شاید ما فکر می‌کنیم اگر سریالی در مورد شهید باهنر و اتفاقات اول انقلاب باشد یک قشر خاصی را جذب خودش کند، اما این اتفاق درباره سریال «راز ناتمام» نیفتاد و همه اقشار را به خودش جذب کرده و این برای من به عنوان بازیگر سریال خوشایند است.

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

وی درباره تاثیرگذاری ساخت چنین سریال‌هایی بیان کرد:در طول این سال‌ها ما به آدم‌های تاثیرگذار مثل شهید باهنر، شهید رجایی، شهید بهشتی آدم‌هایی که خیلی زیاد در تاریخ سازی کشور ما موفق بودند، نپرداختیم. شاید خود من شناختی که بعد از کار کردن در سریال شهید باهنر پیدا کردم قبل از آن اینقدر شناخت نداشتم. از روایت‌های قسمت گذشته سریال «راز ناتمام» خود من بسیار آموختم.

بازیگر «راز ناتمام» ادامه داد: امیدوارم بتوانیم به شخصیت‌های موفق تاریخی بیشتر بپردازیم، اینقدر راحت قهرمانان و رشادت‌ها را فراموش نکنیم. قطعاً در هر جای دنیا یک شهید باهنر داشته باشند، هزاران فیلم و سریال‌ها می‌ساختند، همچنین از زندگی شهید باکری و شهید همت هزاران فیلم می‌سازند. اینکه می‌توان با زبانی این سریال‌ها را ساخت که جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ را به خود جذب کنیم. این چیزی که من در مورد سریال «راز ناتمام» می‌بینم خداروشکر توفیق نصیب اش شده است که نسل‌های جوان را جذب خودش کرده است. یادمان نرود که رسانه مهمترین تاثیر گذاری روی فرهنگ جامعه را دارد وقتی مخاطب خود را از دست بدهیم، این توقع را باید داشته باشیم که فرهنگ ما از کشورهای دیگر تاثیر بگیرد. امیدوارم که بیشتر شاهد سریال‌هایی باشیم که در جذب مخاطب موفق باشند.

تصاویری از لیلای «راز ناتمام» که پربازدید شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج