۱۲۴۰۴۷۹
۱۱۷۹
۱۱۷۹
پ

شوک قیمتی آیفون۱۴ در مقایسه با آیفون‌های دیگر

طی هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد افزایش قیمت سری آیفون ۱۴ منتشر شده است. اما حالا طبق یک گزارش جدید، به نظر می‌رسد این افزایش قیمت پایین‌تر از حد انتظار خواهد بود. به طور مشخص، به نظر می‌رسد آیفون ۱۴ مانند نسل قبلی با قیمت پایه ۷۹۹ دلاری راهی بازار می‌شود و آیفون ۱۴ مکس که مدل کاملا جدیدی است، ۸۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

دیجیکالامگ: طی هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد افزایش قیمت سری آیفون ۱۴ منتشر شده است. اما حالا طبق یک گزارش جدید، به نظر می‌رسد این افزایش قیمت پایین‌تر از حد انتظار خواهد بود. به طور مشخص، به نظر می‌رسد آیفون ۱۴ مانند نسل قبلی با قیمت پایه ۷۹۹ دلاری راهی بازار می‌شود و آیفون ۱۴ مکس که مدل کاملا جدیدی است، ۸۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

اما برای مدل‌های پرو چند منبع مختلف به احتمال افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت آن‌ها اشاره کرده‌اند. این یعنی گفته می‌شد آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس به ترتیب با حداقل قیمت ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ به دست کاربران می‌رسند.

اما شرکت معتبر TrendForce که در زمینه‌ی تحقیق بازار فعالیت دارد، اعلام کرده که اپل با توجه به وضعیت بازار و کاهش قدرت خرید کاربران، قیمت‌ سری آیفون ۱۴ را تا این حد افزایش نخواهد داد. بر اساس این گزارش، احتمالا مدل استاندارد با کاهش قیمت‌ روبرو می‌شود و با قیمت‌ ۷۴۹ دلار در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. برای آیفون ۱۴ مکس هم می‌توانیم انتظار قیمت‌ پایه ۸۴۹ دلاری داشته باشیم. در رابطه با مدل‌های پرو هم ظاهرا با قیمت‌ ۱۰۴۹ و ۱۱۴۹ روبرو خواهیم شد.

طبق اعلام کارشناسان این شرکت، اگرچه مدل‌های پرو از پردازنده‌ی جدید، سنسور دوربین بهتر، نمایشگر حفره‌دار و دیگر ویژگی‌های جدید بهره می‌برند، اما اپل در نهایت تصمیم گرفته استراتژی قیمت‌ محتاطانه‌تری را در قبال گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اتخاذ کند تا آمار فروش آن‌ها کاهش پیدا نکند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج