۱۲۴۰۵۲۱
۲۴۳۳۳
۲۴۳۳۳
پ

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

اگر طرفدار سریال‌های ترکی باشید و سلبریتی‌های ترک را دنبال کنید، محال است ابرو شاهین را نشناسید.

چی بپوشم: اگر طرفدار سریال‌های ترکی باشید و سلبریتی‌های ترک را دنبال کنید، محال است ابرو شاهین را نشناسید. ابرو شاهین یکی از بازیگران و مدل‌های معروف ترکیه است که در فیلم و سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده. عروس استانبول، سیب ممنوعه و هرجایی از معروف‌ترین سریال‌هایی هستند که ابرو در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

حالا در این مطلب قصد داریم سری به صفحه‌ی اینستاگرام ابرو بزنیم و چند تا از بهترین استایل‌های این بازیگر و مدل محبوب ترک را با هم ببینیم و تحلیل کنیم؛

استفاده از اورکت چرم در استایل

ابرو بارها و در موقعیت‌های مختلف روی لباس‌های مجلسی و حتی اسپورتش، یک پالتو یا اورکت چرم با رنگ متضاد به تن کرده است.

مثلا در این عکس که در خیابان‌های بارسلونا گرفته، تیپی کاملا اسپورت و دخترانه پاییزی دارد که پالتوی چرم آجری‌رنگش تاثیر فوق‌العاده‌ای در جذابیت استایلش گذاشته است. طوری که اگر پالتو را نمی‌پوشید یک تیپ کاملا معمولی داشت.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

همانطور که می‌بینید ابرو پالتوی چرم بلند را در یک استایل کاملا رسمی و مجلسی هم گنجانده است. اوت‌فیتی مونوکروم به رنگ آبی که تیره و روشن شدن این رنگ در استایل، نمای زیبایی را ساخته است. ابرو در این استایل به خوبی مدل دکلته‌ی یقه‌ی پیراهنش را با یقه‌ی ایستاده‌ی پالتو ترکیب کرده و گوشواره‌های بلندش هم روی یقه‌ی پالتو جلوه‌ی زیبایی به آن داده است.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

باز هم پالتوی بلند این بار با یک استایل کژوال! در این جا هم ابرو تاپ و شلوار ست مشکی زیبایی را به تن دارد که با چکمه‌های پاشنه‌دارو نوک‌تیز کرم رنگ آن‌ها را از سادگی درآورده است. ببینید به کار بردن یک اکسسوری به‌جا مثل کلاه همرنگ با پالتو یا عینک متناسب با استایل کژوال، چقدر بر جذابیت این استایل افزوده است.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

استایل ماسکولین به سبک ابرو

ابرو شاهین در مراسم فرش قرمز اکران سریال Destan سبک ماسکولین را انتخاب کرده بود با این تفاوت که کتش را به طور کامل نپوشیده و روی شانه‌هایش انداخته بود که همین کار باعث خاص بودن استایلش شد. تیپ مونوکروم مشکی و ترکیب سرشانه‌های چرم کت با چکمه‌های بلند کابویی چرمش، بسیار شیک و مناسب مراسم به نظر می‌رسید.

اگر توجه کنید، متوجه خواهید شد که ابرو در این استایل به هیچ وجه در استفاده از اکسسوری زیاده‌روی نکرده و تنها به یک انگشتر بزرگ روی انگشت سبابه بسنده کرده است. قانونی که هنگام استفاده از سبک ماسکولین در استایل باید آن را در نظر داشته باشید.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

استفاده از جین در استایل

این بازیگر خوش استایل ترک، چندین عکس با لباس‌های جین هم در موقعیت‌های مختلف دارد.

این عکسی که مشاهده می‌کنید، مربوط به فتوشوت یکی از مجله‌های معروف است. ابرو در این استایل یک شلوار جین دمپا گشاد به تن دارد که به دلیل کوتاهی فاق و بلندی قد شلوار، اندامش بسیار کشیده‌تر به نظر می‌رسد. شومیز آستین‌دار کوتاه برای ترکیب با این شلوار گزینه‌ی خوبی است اما او می‌توانست از رنگ جیغ‌تری برای پوشش بالاتنه استفاده کرده تا جذابیت استایلش را بیشتر کند. کیف کمری کوچک هم بهترین انتخاب برای این استایل است. دستمال سر همرنگ با لباسش هم با این که لابه‌لای موهای پر و فرفری ابرو قایم شده اما به خوبی استایلش را از سادگی درآورده است.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

ابرو در این استایل، از آیتم جین کمی متفاوت‌تر استفاده کرده و استایلی عروسکی‌طور ساخته که بسیار با اندام و شخصیتش همخونی دارد.

رنگ قرمز پیراهن و رنگ آبی کت جین اورسایزش تضاد خوبی با هم ایجاد کرده‌اند و کفش‌های لوفر همرنگ با چهارخانه‌های پیراهن و همچنین جوراب‌های بلند پاپیون‌دار قرمزش استایل عروسکی‌اش را جذاب‌تر کرده است. اکسسوری‌های مثل گردنبند مرواریدی همرنگ با تور پیراهن و گل‌سرهای زیبای قرمز هم بسیار هوشمندانه به استایل اضافه شده‌اند.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

در این جا هم ابرو را در حال ریلکسیشن می‌بینید در حالی که یک ست زیبای جین آبی را با دستمال سر نارنجی با گل‌های آبی‌اش به خوبی ست کرده است.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

وقتی ابرو عروس می‌شود

ابرو شاهین چند ماه پیش با جدی عثمان، بسکتبالیست ترکیه‌ای ازدواج کرد و در مراسم مختلف مانند نامزدی و عقد و عروسی استایل‌های متفاوتی داشت که در ادامه با هم می‌بینیم؛

ابرو در یک دورهمی کوچک دوستانه در یکی از رستوران‌های ترکیه نامزدی‌اش با جدی عثمان را جشن گرفت. او در این دورهمی یک پیراهن سفید گیپوردوزی شده‌ی زیبا به تن داشت که قد کوتاه آن بسیار مناسب یک جشن دوستانه بود. ریشه‌های آویزشده از آستین‌هایش هم زیبایی این پیراهن را بیشتر کرده بود.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

ابرو در روز عروسی، طبق رسم و رسوم عروس‌های ترک، 3 مدل لباس به تن کرد.

لباسی که ابرو در لحظه‌ی عقد پوشیده بود پیراهنی از برند  Amar Garibovic بود که توسط یک طراح صربستانی طراحی شده بود. این پیراهن یقه‌ای دکلته داشت که بندهای تزئینی به آن وصل شده بود. قسمت پایین لباس هم تورهای گیپور یک طرفه کار شده بود. انتخاب کفش‌های پلتفرم از برند ورساچه هم با توجه به اختلاف قدش با آقای داماد بسیار به جا و هوشمندانه بود.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

لباس دوم ابرو، پیراهنی ساده و رمانتیک از برند Danielle Frankelبود که قد بلندی  با خط‌های عمودی و بندهای ظریفی در قسمت بالاتنه داشت. گردنبند مروارید تک هم بسیار مناسب یقه‌ی این پیراهن زیبا بود.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

و اما لباس سومش که هنگام رقص آخر شب به تن کرد، یک پیراهن میدی با یقه‌ی دکلته و جواهردوزی‌های بسیار زیبا روی آن بود. گوشواره‌های بلند و کارشده‌اش هم به خوبی با یقه‌ی باز لباس متناسب بود.

زیباترین لباس‌های فرفری‌ترین بازیگر جهان!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج