۱۲۴۰۶۵۶
۸۹۵
۸۹۵
پ

توصیه مهم اولین کارشناس زن تصادفات به رانندگان

سرهنگ رابعه جوانبخت، نخستین پلیس زن بعد از انقلاب که در کسوت کارشناس تصادفات مشغول به‌کار است می‌گوید: اگر خانواده‌ها به خطرات سانروف خودروهای‌شان بی‌توجهی کنند شاهد حوادث تلخی خواهیم بود.

همشهری آنلاین: سرهنگ رابعه جوانبخت، نخستین پلیس زن بعد از انقلاب که در کسوت کارشناس تصادفات مشغول به‌کار است می‌گوید: اگر خانواده‌ها به خطرات سانروف خودروهای‌شان بی‌توجهی کنند شاهد حوادث تلخی خواهیم بود.

توصیه مهم اولین کارشناس زن تصادفات به رانندگان

 این کارشناس انتظامی می‌گوید: جمله معروفی دارم که می‌گویم از دیدگاه من تصادف یک اتفاق نیست، یک انتخاب است. شما انتخاب می‌کنید که با انجام تخلف به پیشواز خطر بروید یا نروید. ولی چیزی که من را خیلی ناراحت می‌کند تصادفات کودکان و خردسالان است. چرا؟ چون آنها تصمیم‌گیرنده نیستند. 

پس آنها قربانی تصمیمات و اشتباهاتی می‌شوند که از ناحیه والدین و بزرگ‌ترها برای‌شان گرفته می‌شود. او ادامه می‌دهد: اما چیزی که خیلی جالب است بحث استفاده از سانروف است. سانروف وسیله‌ای است که روی یکسری از خودروها گذاشته می‌شود برای اینکه شما زمانی از تابش نور خورشید بیشتر استفاده کنید و تهویه هوا انجام شود.

در کشور ما خیلی چیزها تغییر کاربری پیدا می‌کند. یکی از این موارد همین است. متأسفانه شما در تابستان می‌بینید که اکثر ماشین‌ها سانروف‌شان باز است و بچه‌هایی که تن و سرشان بیرون است و خیلی خوشحال هستند. ولی حادثه‌های بسیار زیادی است که بچه در خودروی پدر خودش دچار اتفاقات بدی شده است. پدر یکباره به‌خاطر اینکه به مانعی برخورد کرده و خواسته سرعت را کم کند ترمز ناگهانی گرفته و بچه که ناپایدار و نیم تنه‌اش بیرون است، پرت شده روی ماشین و حادثه هولناکی را رقم زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج