adexo3
۱۲۴۰۶۶۶
۸۹۱
۸۹۱
پ

نخستین کارگردانی مرتضی عقیلی روی صحنه می‌رود

نخستین کار نمایش مرتضی عقیلی، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر با عنوان «شوهر اینترنتی» اواخر آبان امسال در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

شهروند آنلاین: نخستین کار نمایش مرتضی عقیلی، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر با عنوان «شوهر اینترنتی» اواخر آبان امسال در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

مرتضی عقیلی که نویسندگی و تهیه‌کنندگی این نمایش کمدی اجتماعی را نیز بر عهده دارد، گفت: «در این نمایش چهار بازیگر اعم از یک زن و سه مرد ایفای نقش می‌کنند.»عقیلی به حضور یک بازیگر زن چهره در میان بازیگران این نمایش کمدی بدون بردن نام او اشاره کرد و افزود: «علاوه بر خودم دو بازیگر مرد دیگر نیز در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که به زودی اسامی آنها نیز اعلام خواهد شد.»

نخستین کارگردانی مرتضی عقیلی روی صحنه می‌رود

به گفته او، تمرین‌های گروه شروع شده و تا آبان ادامه خواهد داشت. «شوهر اینترنتی» اواخر آبان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.عقیلی گفت با توجه به اینکه «شوهر اینترنتی» نخستین کارش در زمینه کارگردانی تئاتر است، این اجرا را به تالار حافظ می‌برد، اما علاوه بر آن، در پردیس شهرزاد هم این نمایش را روی صحنه خواهد برد.

مرتضی عقیلی که سابقه بازی در بیش از ١٠٠ فیلم سینمایی را دارد و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آثاری همچون «گل‌های کاغذی»، «بی‌گناه»، «جای امن» و «فاصله» را انجام داده، با وقوع انقلاب فقط در حیطه بازیگری به یک فیلم، «پنجمین سوار سرنوشت»، به عنوان بازیگر رضایت داد و به دلیل ممنوع‌الفعالیت‌شدن، رهسپار اسپانیا و سپس آمریکا شد.سال گذشته در پی اعلام شفاهی مقامات دولت سیزدهم مبنی بر عدم ممنوعیت بازیگران پیشکسوت، مرتضی عقیلی برای همیشه به ایران بازگشت و با بازی در نمایش «فلزات چکشخوار» روی صحنه رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج