۱۲۴۰۷۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیاده‌روی کیتی هولمز و دخترش با لباس‌ هماهنگ

کیتی هولمز ۴۳ و دخترش سوری کروز ۱۶ ساله در حالی که روز شنبه برای ترک شهر نیویورک آماده می شدند، چمدان های بامزه ای را حمل می کردند. این بازیگر یک پیراهن قرمز و سفید با دامن آبی پوشیده بود، در حالی که تنها فرزندش یک تی شرت سفید و شلوار جین آبی به تن داشت.

روزیاتو: کیتی هولمز ۴۳ و دخترش سوری کروز ۱۶ ساله در حالی که روز شنبه برای ترک شهر نیویورک آماده می شدند، چمدان های بامزه ای را حمل می کردند. این بازیگر یک پیراهن قرمز و سفید با دامن آبی پوشیده بود، در حالی که تنها فرزندش یک تی شرت سفید و شلوار جین آبی به تن داشت.

پیاده‌روی کیتی هولمز و دخترش با لباس‌ هماهنگ

کیتی هولمز در حالی که یک کیف بزرگ آبی را روی شانه‌ اش انداخته بود، موهای تیره اش را بالای سرش بسته بود. او تی شرتی را با یک دامن بلند و مجلسی ست کرده بود که دکمه های جلویش را بسته بود و یک کمربند هماهنگ داشت. او که به شیک پوشی معروف است، این ظاهر را با یک جفت تخت باله قرمز هماهنگ کرده بود. گرچه جواهرات را نادیده گرفته بود اما از یک عینک آفتابی مشکی بزرگ و پر زرق و برق به عنوان اکسسوری استفاده کرده بود. عینک چشمان او را در برابر آفتاب تابستانی محافظت می کرد و بخشی از صورت بدون آرایش او را می پوشاند. کیتی یک ماسک صورت یکبار مصرف و آیفونش با کاور قرمز را به دست گرفته بود.

پیاده‌روی کیتی هولمز و دخترش با لباس‌ هماهنگ

در همین حال، سوری در حالی که یک چمدان چرمی سفید با الهام از لباس های قدیمی به همراه داشت، با شلوارک جینی که پوشیده بود  با مادرش هماهنگ بود. چمدان کوچک او با دو نوار V شکل ظریف آبی و قرمز تزئین شده بود. این نوجوان که هولمز اخیراً او را بسیار با استعداد توصیف کرد، کیف سفید دیگری به سبک کراس بادی انداخته بود. این دختر جوان که پدرش تام کروز است، چندین گوشواره کوچک به گوش داشت و ظاهر خود را با یک جفت کفش ورزشی سفید تکمیل کرده بود.

پیاده‌روی کیتی هولمز و دخترش با لباس‌ هماهنگ

آخرین پروژه کیتی فیلمی به نام «تنها با هم» است که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در آن نقش آفرینی کرده است. داستان این فیلم در بحبوحه شروع همه‌گیری کووید-۱۹ اتفاق می‌افتد. سوری نقش کوچکی در این پروژه داشت و آهنگ کلاسیک Blue Moon را در تیتراژ ابتدایی خواند.

طی مصاحبه ای، کیتی در مورد ایفای نقش دخترش در این فیلم صحبت کرد. کیتی توضیح داد: «من همیشه بالاترین سطح استعداد را می خواهم. بنابراین من از او خواستم که بیاید! او بسیار با استعداد است. او گفت که این کار را انجام خواهد داد و آن را ضبط کرد و من به او اجازه دادم کارش را انجام دهد.»

پیاده‌روی کیتی هولمز و دخترش با لباس‌ هماهنگ

تام کروز اولین بار در آوریل ۲۰۰۵ با کیتی هولمز پیرامون نقش احتمالی هولمز در ماموریت غیرممکن۳ ملاقات کرد. این‌ دو تنها چند هفته بعد به عنوان زوج بر فرش قرمز مراسمی در رم ظاهر شدند. در ژوئن ۲۰۰۵ تنها دو ماه بعد از اولین ملاقات، تام کروز در برج ایفل پاریس از کیتی هولمز خواستگاری کرد و کمتر از یک سال بعد دخترشان، سوری به دنیا آمد. آنها در نوامبر ۲۰۰۶ در ایتالیا ازدواج کردند و کمتر از شش سال بعد کیتی در ژوئن ۲۰۱۲ بی‌سروصدا درخواست طلاق از کروز را امضا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج