۱۲۴۱۱۷۹
۴۵۳
۴۵۳
پ

گوشی پرچمدار هواوی میت ۵۰ رسما معرفی شد

هواوی پس از گذشت تقریباً دو سال، به‌تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار میت خود رونمایی کرد.

فرارو: هواوی پس از گذشت تقریباً دو سال، به‌تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار میت خود رونمایی کرد. در نوامبر ۲۰۲۰، سری Mate ۴۰ معرفی شد و اکنون این شرکت بالاخره نسل بعدی یعنی سری Mate ۵۰ را عرضه کرده است.

بنابراین بیایید نگاهی به مدل پایه این سری پرچمدار بیندازیم.

گوشی پرچمدار هواوی میت ۵۰ رسما معرفی شد

طراحی و صفحه نمایش گوشی هواوی میت ۵۰

جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی میت ۵۰ دارای طراحی کاملاً شبیه به میت ۴۰ پایه است که پنل پشتی خمیده و لبه‌های خمیده را عرضه می‌کند. در قسمت پشتی نیز یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ مانند آنچه در میت ۵۰ یافت می‌شود، وجود دارد، البته تغییراتی در طراحی آن وجود دارد.

در جلو، میت ۵۰ غول فناوری چینی از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل، با سوراخ پانچ تراز وسط و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتز بهره می‌برد. این پنل همچنین از طیف رنگی HDR و P۳ پشتیبانی می‌کند که می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را تولید کند. این صفحه نمایش همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت است.

مشخصات فنی گوشی هواوی میت ۵۰

در زیر کاپوت، میت ۵۰ جدید به یک تراشه Qualcomm Snapdragon ۸+ Gen ۱ مجهز شده است که با حداقل ۸ گیگابایت رم جفت شده است. در ابتدا تصور می‌شد که این چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد، اما استفاده از این مدل تراشه یک غافلگیری بود.

با این حال، این پردازنده تنها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند ;i در درجه اول به دلیل تحریم‌های ایالات متحده است. علاوه بر این، این گوشی از یک باتری ۴۴۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ سریع ۶۶ واتی و همچنین شارژ سریع بی سیم تا ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است، این شرکت ادعا کرده که باتری این دستگاه می‌تواند حتی در حالت کاملاً خالی نیز فعال باشد و کاربر را در شرایط اضطراری همراهی کند. جدای از این، این برند همچنین فناوری ارتباطات ماهواره‌ای را ارائه می‌کند که امکان تماس‌ها و پیام‌های سلولی را در مناطق بسیار دورافتاده‌ای که هیچ پوشش ۳G، ۴G یا ۵G وجود ندارد، فراهم می‌کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از، بلندگو‌های استریو و مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار (اگرچه طبق وب‌سایت رسمی این ویژگی به صورت حرفه‌ای رتبه‌بندی نشده است).

دوربین گوشی هواوی میت ۵۰

مدل پایه گوشی هوشمند هواوی میت ۵۰ مجهز به دوربین سه گانه در پشت است. سنسور تصویر اصلی آن یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی پرچمدار سونی IMX۷۶۶ است که با یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض سونی IMX۶۸۸ جفت شده است.

آخرین دوربین لنز زوم تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است که قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر و پشتیبانی از OIS را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین از اولین فناوری تصویربرداری XMAGE پشتیبانی می‌کند که به بهبود تجربه عکاسی کمک می‌کند. در همین حال، این دستگاه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

قیمت و در دسترس بودن گوشی هواوی میت ۵۰

هواوی میت ۵۰ در پنج گزینه رنگی مختلف و همچنین سه پیکربندی مختلف ذخیره سازی شامل یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و یک مدل نهایی ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس است.

مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۴۹۹۹ یوان (تقریباً ۷۲۰ دلار آمریکا) قیمت دارد، در حالی که نوع ۲۵۶ گیگابایتی دارای برچسب قیمتی ۵۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۹۱ دلار آمریکا) و مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۶۴۹۹ یوان (تقریباً ۹۳۵ دلار آمریکا) است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج