۱۲۴۱۴۴۷
۳۹۳
۳۹۳
پ

قاب‌های آیفون ۱۴ زودتر از خود گوشی به بازار آمدند

امشب و پس از برگزاری رویداد اپل، بالاخره گوشی هوشمند جدید آیفون ۱۴ را برای اولین خواهیم دید. تا فردا خیلی‌ها تصمیم نهایی خود را درباره خرید سری جدید گوشی‌های آیفون گرفته‌اند.

همشهری آنلاین: امشب و پس از برگزاری رویداد اپل، بالاخره گوشی هوشمند جدید آیفون ۱۴ را برای اولین خواهیم دید. تا فردا خیلی‌ها تصمیم نهایی خود را درباره خرید سری جدید گوشی‌های آیفون گرفته‌اند.

قاب‌های آیفون ۱۴ زودتر از خود گوشی به بازار آمدند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فون آرنا، اما این روند زمان بر است و به طور طبیعی، قبل از اینکه گوشی هوشمند پر زرق و برق جدید خود را در دست بگیرید، باید چند روز صبر کنید، اما پس از قدردانی از جذابیت طراحی (قدیمی) گوشی، چه خواهید کرد؟

به احتمال زیاد تصمیم خواهید گرفت آن را با کاوری زیبا بپوشانید. این قاب گوشی اپل شما را  تحت پوشش قرار خواهد داد و از آن محافظت می‌کند، در حالی که اپل در مورد رنگ‌های دستگاه‌های خود (رنگ خود گوشی‌ها) بسیار قابل پیش‌بینی است، قاب‌های گوشی‌های آیفون این کمپانی از نظر رنگ و طرح چندان قابل پیش‌بینی نیستند. اپل با قاب‌هایش از تغییر الگوها در طول نسل‌ها لذت می‌برد.

به نظر می رسد امسال نیز از این قاعده مستثنی نباشد. اپل قطعا باری دیگر رنگ‌هایی را برای قاب‌های خود در نظر گرفته است. اوایل روز چهارشنبه مجین بلو، مشاور فناوری این شرکت، در توییتی عکس‌هایی از مواردی که به نظر می‌رسد قاب‌های رسمی جدید اپل هستند را به اشتراک گذاشت. درست مانند قبل، دو نوع اصلی وجود دارد: یکی از چرم و دیگری ساخته شده از جنس سیلیکون.

قاب‌های آیفون ۱۴ زودتر از خود گوشی به بازار آمدند

وقتی صحبت از قاب‌های سیلیکونی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد ۸ تغییر احتمالی وجود دارد: نیمه‌شب (مثلاً مشکی)، ساکولنت (رنگ سبز روشن)، صورتی گچی (مانند رنگ صورتی شیرینی)، قرمز، یاسی بنفش (بنفش روشن)، زرد ( مانند درخشش خورشید)، آبی روشن و بنفش تیره. مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها در زمره رنگ‌های رسمی  قاب‌های آیفون ۱۴ خواهند بود یا خیر.

تنوع رنگ قاب‌های چرمی کمتر است و تنها در ۶ رنگ عرضه می شوند. طبق معمول، رنگ قاب‌های چرمی بسیار کمرنگ‌تر است: مشکی، آبی نیمه شب (رنگ آبی بسیار تیره)، سبز صنوبری (بین سبز و خاکستری) و سه رنگ مختلف قهوه‌ای (نارنجی روشن، قهوه‌ای و قهوه‌ای طلایی). در مورد رنگ‌ قاب‌های چرمی نیز می‌توان گفت هنوز مشخص نیست که آیا اسامی این رنگ‌ها نهایی هستند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج