جاباما
۱۲۴۲۱۲۸
۶۲۱۲
۶۲۱۲
پ

خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران «کال‌آف دیوتی»

بازی «کال‌آف دیوتی (ندای وظیفه)» نسخه وارزون برای گوشی هم عرضه خواهد شد.

خبرآنلاین: یک از محبوب‌ترین نسخه های بازی کال‌آف دیوتی سری وارزون است که اخبار داغی را در زمینه ی بازی به خود اختصاص داده است. چرا که ناشر این سری بازی ها یعنی شرکت «اکتیویشن» خبر از انتشار سری بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل داد که این بازی بر روی تلفن های همراه هم قابل اجرا خواهد بود.

مجموعه بازی های کال‌آف دیوتی یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تیراندازی هست توصت شرکت «اکتیویشن» در استودیو «اینفینیتی وار» منتشر می‌شود .

آمارها نشان می‌دهد که تمامی بازی‌های این مجموعه از نمرات بالایی در زمینه‌های خط داستانی‌، گرافیک و محتوا دریافت کرده‌اند و نمراتی که دریافت کرده حدودا ۸ الی ۹ از ۱۰ بوده‌ است.

این مجموعه سری بازی های آنلاینی را نیز ارائه داده که بر روی کنسول‌های بازی و کامپیوتر ها ارائه شد. سری وارزون از بهترین بازی های آنلاین این مجموعه هست. وجه تفاوت این بازی نسبت به بقیه بازی های تیراندازی آنلاین در تعداد بازیکنان آن است.

بعد ارائه ی این بازی برای کنسل ها بازی و کامپیوتر ها ، این شرکت تصمیم گرفت تا بازی بتل رویال را برای گوشی ها نیز ارائه کند چون خیلی از افراد به دلیل نداشتن کنسول بازی و کامپیوتر نمی‌توانستند از این بازی ها لذت ببرند. پس سری بازی کال‌آف دیوتی موبایل را برای تلفن های همراه ارائه داد. لازم به ذکر است، این سری بازی ها را به گونه ای طراحی کرده‌اند که قابلیت اتصال به دسته های کنسول های بازی را به واسطه بلوتوث داشته باشد .

حال ، این شرکت تصمیم گرفته تا سری بازی وارزون را بر روی گوش ها نیز قابل اجرا کند و لذت بازی های آنلاینی موبایل را افزایش دهد . شرکت سازنده ی این بازی به جز یک ویدیو هنوز چیزی را منتشر نکرده و گفته در تاریخ پانزده سپتامبر توضیحات کامل تری درباره بازی خواهد داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج