۱۲۳۹۳۲۰
۲۵۳
۲۵۳
پ

بانوان استقلالی تا استادیوم آمدند اما راهشان ندادند!

گروهی از دختران طرفدار تیم استقلال و البته برخی از بانوان هوادار تیم نفت مسجدسلیمان قصد داشتند به استادیوم بیایند اما مسئولان برگزاری و حراست اجازه ندادند.

خبرورزشی: دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با سوت پیام حیدری آغاز شد.

این دیدار در هوای نسبتا گرم خوزستان برگزار شد و حاشیه‌های جالبی داشت که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

* باز هم مانند دیگر مسابقات تیم شهر مسجدسلیمان در این شهر، بلیت فروشی برای دیدار تیم نفت انجام نشد. البته متقاضیان حضور در استادیوم تنها باید با مراجعه به سایت اینترنتی بلیت فروشی اسم خود و کد ملی شان را ثبت میکردند اما پولی بابت ورود به استادیوم از آنها دریافت نمی شد. با این حساب بازی استقلال رایگان بود.

* بیرون ورزشگاه ازدحام شدیدی وجود داشت اما رفته‌رفته پس از باز شدن درها جمعیت به داخل آمدند و تعداد حاضران پشت درها کمتر شد ولی باز هم عده ای نتوانستند به داخل بیایند.

* گروهی از دختران طرفدار تیم استقلال و البته برخی از بانوان هوادار تیم نفت مسجدسلیمان قصد داشتند به استادیوم بیایند اما مسئولان برگزاری و حراست استادیوم شهید بهنام محمدی مانع از حضورشان در داخل ورزشگاه شدند.

* گروهی از مادران نیز همراه با فرزندانشان که مشخصاً طرفدار تیم استقلال بودند بیرون ورزشگاه حضور داشتند تا لااقل برای آنها شرایطی ایجاد شود که به داخل بیایند اما مسئولان برگزاری در جواب آنها گفتند طبق مقررات نمی‌توانند بانوان را به داخل راه بدهند.

بانوان استقلالی تا استادیوم آمدند اما راهشان ندادند!

* جایگاه استقلالی‌ها که خیلی هم از آن راضی نبودند زودتر از رسیدن هواداران استقلالی مسجدسلیمان پر شد. با توجه به هجوم هواداران استقلال از شهرهای کوچک اطراف مانند هفتگ‌ِل، شوشتر، لالی و... اکثر استقلالی های مسجدسلیمانی که برای رفتن به استادیوم دیر اقدام کرده بودند پشت ورزشگاه ماندند.

* تعداد آبخوری های استادیوم شهید بهنام محمدی برای ۱۳ هزار نفر جمعیت کم است و تنها در دو وابخش قرار گرفته که هواداران پرتعداد در استادیوم برای خوردن آب با دشواری های زیادی مواجه شدند.

* هوای شهر مسجدسلیمان به شدت گرم است و حاضران در استادیوم با نشان دادن دماسنج موبایل های شان به یکدیگر از دمای ۵۰ درجه ورزشگاه به شدت در عذاب بودند. به این گرما باید فشردگی جمعیت را هم اضافه کرد که شرایط سختی را برای طرفداران دو تیم ایجاد کرده است.

*و هواداران تیم نفت در تشویق تیم مسجدسلیمان با به کار بردن واژه برزیل توجه ساپینتو را به خودشان جلب کردند. اینجا بود که نیمکت نشینان استقلال سرمربی پرتغالی تیم شان را متوجه علاقمندی خوزستانی ها به تیم فوتبال برزیل کردند. او هم برای شان دست تکان داد.

* هواداران استقلال که در گوشه استادیوم نشسته بودند که این یامگا و ساپینتو را بیش از سایر استقلالی ها تشویق می‌کردند و از یامگا می خواستند برای استقلال گل بزند.

* گروهی از علاقمندان به فوتبال در آپارتمان های اطراف استادیوم روی پشت بام ها رفته و از آنجا مشغول تماشای بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال بودند.

* دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در نیمه اول به خاطر گرمای بیش از حد دوباره قطع شد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج