۱۲۴۲۶۰۲
۴ نظر
۵۱۴۷۲
۴ نظر
۵۱۴۷۲
پ

دیرینه‌ترین معمای جهان هستی حل شد!

یکی از دانشمندان استرالیایی مدعی است که موفق به حل معمای مثلث برمودا شده است؛ اما آیا چنین چیزی صحت دارد؟ مبنای علمی ادعای او چیست؟

گجت نیوز: یکی از دانشمندان استرالیایی مدعی است که موفق به حل معمای مثلث برمودا شده است؛ اما آیا چنین چیزی صحت دارد؟ مبنای علمی ادعای او چیست؟

دیرینه‌ترین معمای جهان هستی حل شد!

یکی از پدیده‌های ترسناک و مرموزی که طی سالیان و دهه‌های اخیر ذهن دانشمندان و مردم را به خود مشغول داشته، مثلث برمودا است. عده‌ای معتقدند که این مثلث شیطانی است و نزدیک شدن به آن یعنی خودکشی کردن در اعماق دریا؛ اما آیا این گفته‌ها حقیقت دارد؟ تا به امروز کشتی‌ها و هواپیماهای مختلفی در این مثلث ناپدید شده‌اند، اما آیا حقیقت چیزی است که در داستان‌ها می‌شنویم یا توضیحی علمی وجود دارد؟

حل معمای مثلث برمودا توسط محقق استرالیایی

پیش‌تر اسرار جالبی درباره مثلث برمودا گفتیم که کمتر کسی از آنها اطلاع داشت. تا چند سال پیش رمز و راز این مثلث شیطانی به قدری بود که هیچکس اطلاعی درباره آن نداشت، اما امروزه دانشمندان کشف کرده‌اند برمودا به آن شوری که می‌گویند نیست و می‌توان راجع به آن صحبت منطقی کرد.

دیرینه‌ترین معمای جهان هستی حل شد!

به تازگی یکی از دانشمندان استرالیایی به نام کارل کروزلنیکی ادعا کرده معمای مثلث برمودا را حل کرده است. نزدیک به هفت دهه است که دانشمندان و محققان پیرامون این پدیده پر رمز و راز تحقیق می‌کنند و به نتایج نسبتا خوبی رسیده‌اند، اما همچنان پیچیدگی‌ها و اسرار این مثلث برای آنها ناشناخته و بدون پاسخ مانده است!

کروزلنیکی با این ادعا نتایج سال‌ها تحقیق و خرافاتی بی‌پایه و اساس را به چالش کشیده است. ادعای اولیه این دانشمند استرالیایی این است که در خصوص مثلث برمودا هیچ رازی وجود ندارد. خوشبختانه به عقیده کارل کروزلنیکی استرالیایی، ناپدید شدن کشتی‌ها و هواپیماها و دیگر اجسام در مثلث برمودا به هیچ وجه ارتباطی با بیگانگان یا شهر گمشده آتلانتیس ندارد.

او معتقد است در حال حاضر یک دلیل ساده می‌توان برای رفتار خشن برمودا معین کرد و آن خطای انسانی و آب و هوای بدی است که این منطقه از اقیانوس دارد. به گفته کروزلنیکی نه تنها مثلث برمودا معروف به دریای هودو، مثلث شیطان و برزخ گمشده‌ها و سایر عناوین خوش رنگ و لعاب و البته ترسناک صحت ندارند؛ بلکه می‌توان گفت این منطقه مساحتی ۷۰۰ هزار کیلومتر مربعی دارد و ۲۷۰ هزار مایل از اقیانوس را شامل می‌شود.

دیرینه‌ترین معمای جهان هستی حل شد!

این دانشمند و محقق استرالیایی بر این باور است که ترافیک شلوغی در آن منطقه وجود دارد و کشتی‌ها و هواپیماهای بسیاری از قاره آمریکا و از نزدیکی این مثلث عبور خواهند کرد. بنابراین اگر حجم بالای ترافیک آنجا را در نظر بگیریم، به نظر می‌رسد همه چیز عادی است.

وی همچنین به آماری اشاره می‌کند که گارد ساحلی ایالات متحده درباره تعداد گمشده‌ها و مفقودی‌های ناحیه برمودا منتشر کرده است. به عقیده کروزلنیکی این آمار بسیار طبیعی است و با سایر نقاط جهان برابری می‌کند. وی همچنین آغاز داستان‌سرایی‌های مثلث برمودا را پرواز ۱۹ می‌داند و معتقد است که این حادثه به راحتی با شواهد و مدارک علمی قابل اثبات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرت و پرت نگو اگه راست میگی با کشتی یا قایق ازش عبور کن و به نقطه دیگه برو که همه شاهد دیدنت باشند.

    • ناشناس

      ایشون مسئله را حل نکرده، بلکه صورت مسئله را پاک کرده.

    • ناشناس

      چه کشف مهمی چشم بسته غیب می گویند

    • ناشناس

      آره تو خوبی! همه چیز عادیه! خیلی سال باید بگذرد تا راز این نقطه از جهان کشف شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج