۱۲۴۲۷۳۴
۸۵۹۹
۸۵۹۹
پ

بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی

مایلیم با معرفی بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی، برای شما تشریح و توصیف کنیم که منهای کارکرد‌های مثبت زبان‌آموزی که از آن مطلع هستید، یادگیری زبان‌های خارجه و به خصوص زبان انگلیسی، چه کمک‌های مازادی به شما خواهد کرد. بیایید دنیای شگرف زبان انگلیسی را از پنجره‌ای نو با هم نگاه کنیم.

بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی

اهمیت آموزش زبان انگلیسی به حدی تکرار شده است، که گفتن درباره‌ی آن، فقط وقت شما را خواهد گرفت! بیش از آن‌که به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی اشاره داشته باشیم، مایلیم با معرفی بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی، برای شما تشریح و توصیف کنیم که منهای کارکرد‌های مثبت زبان‌آموزی که از آن مطلع هستید، یادگیری زبان‌های خارجه و به خصوص زبان انگلیسی، چه کمک‌های مازادی به شما خواهد کرد. بیایید دنیای شگرف زبان انگلیسی را از پنجره‌ای نو با هم نگاه کنیم.

گذری بر مهم‌ترین امکانات آموزش زبان انگلیسی

کارکرد‌های آموزش زبان انگلیسی فراوان است، اما دو کارکرد مهم زبان انگلیسی برای شما از همه ویژه‌تر خواهد بود. نخست این‌که زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند، با دنیای متنوع و گسترده‌ای از آدم‌ها، آموزش‌ها، لذت‌ها و شیرینی‌های زندگی مواجه شوید. آموزش زبان مشترک جهانیان، باعث می‌شود آن‌چه که دیگران اندوخته‌اند را شما هم بیاموزید. لذتی که آن‌ها می‌برند را شما هم تجربه کنید. در واقع فارغ از این‌که با یادگیری زبان انگلیسی فقط با یک زبان متفاوت حرف بزنید، این فرصت را هم خواهید داشت که با فرهنگ‌های متنوعی در دنیا آشنا شوید. این دقیقا همان‌چیزی است که بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی را هم از دیگر همکاران‌شان متمایز کرده است.

همچنین به این نکته دقت کنید که راه کسب آرامش ما در زندگی، آموختن است. امروزه بسیاری از آموزش‌ها به زبان انگلیسی در دسترس هستند. چه بخواهید یک نرم‌افزار طراحی لباس را یاد بگیرید و یا به کدنویسی آگاه و مسلط شوید. آموزش زبان انگلیسی در هر حالت، الزامی است.

امکان دیگری که یادگیری زبان انگلیسی به شما می‌دهد به افزایش توان و قدرت شما در فکر کردن برمی‌گردد. مطالعات نشان می‌دهد، کسانی که بر بیش از یک زبان مسلط هستند، بهتر، کامل‌تر و خلاقانه‌تر از دیگران، فکر می‌کنند. شاید علت خلاقیت برخی از بازیگران ایرانی، آشنایی خوب آن‌ها با یک یا دو زبان دیگر بوده باشد. حال بیایید با نگاهی به دنیای بازیگران، به این نکته بپردازیم که کدام بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی هستند.

پیمان معادی

بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی

در میان بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی، پیمان معادی جایگاه ویژه‌ای دارد. بسیاری او را در سال‌های انتهای دهه‌ی نود شمسی شناختند، اما از سال‌ها قبل پیمان، درگیر یک روند رشد آرام، منطقی و در عین حال مداوم بود. این امر شاید هدیه‌ای است که پیمان معادی از آموزش زبان انگلیسی به چنگ آورده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازیگری پیمان معادی، استفاده دقیق و درست از کلمات است. در واقع او امکان ارائه‌ی انواع مختلفی از لحن را دارا است. ارائه‌ی متفاوت لحن می‌تواند قدرت یک بازیگر باشد. از این رو است که او می‌تواند، نقش‌های پیچیده و متفاوتی بازی کند. شاید این امکان مهمِ تغییر لحن را از تسلطش به زبان انگلیسی به دست آورده باشد. پیمان معادی حتی نقش‌هایی را در سینما برعهده گرفته است، که در آن‌ها فقط انگلیسی حرف می‌زند، در این‌باره هم مسلط است و هم به نظر می‌رسد در آموزش زبان انگلیسی، دقت ویژه به خرج داده است.

ویشکا آسایش

در فهرست بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی، ویشکا آسایش جایگاه ویژه‌ای دارد. بد نیست پیش از پرداختن به توانایی این بازیگر برجسته به این نکته اشاره کنیم که آموزش زبان انگلیسی، منهای فرصتی که در بیان و برقراری ارتباط برای شما فراهم می‌کند، مغز شما را نیز برای ترکیب مفاهیم آماده می‌سازد. فرض کنید مفهوم دوستی را در فارسی، انگلیسی و ایتالیایی درک می‌کنید. طبیعی است شما که با سه زبان درباره‌ی یک مفهوم آگاهی دارید، به شکل متفاوتی به مفهوم دوستی فکر می‌کنید. در واقع یادگیری زبان انگلیسی به شما وسعت دید می‌دهد، این همان امکانی است که در ویشکا آسایش هم به خوبی قابل رویت است.

ویشکا آسایش نشان داده است که در ارائه‌ی نقش‌های بسیار متنوع، عالی عمل می‌کند. حتی وقتی به دنیای دشوار کمدی می‌رسیم، بی‌آنکه تلاش مازادی از خود نشان بدهد، شما را به خوبی می‌خنداند. به بازی این بازیگر در فیلم ورود آقایان ممنوع نگاه کنید! این قدرت شاید هدیه‌ی فهم بسیار بالای این بازیگر از دو زبان فارسی و انگلیسی باشد.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی که یکی از برجسته‌ترین بازیگران ایرانی است و جایزه‌های متعدد و متنوعی در جشنواره‌های داخلی و خارجی به دست آورده است، نه تنها زبان انگلیسی را به خوبی تسلط دارد، بلکه از او ترجمه‌های ارزشمندی هم به جای مانده است. او که از نگاه بسیاری از منتقدان و سینماگران، درخشان‌ترین بازیگر زن دهه‌ی هشتاد شمسی به شمار می‌رود، منهای بهره‌گیری از توانایی زبان انگلیسی در نوشته‌ها و ترجمه‌هایش، از این ویژگی مهم استفاده‌ی رسانه‌ای فوق العاده‌ای هم کرده است.

ترانه علیدوستی موقع مصاحبه به زبان انگلیسی آنقدر تسلط دارد که گویی زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول خود حرف می‌زند. این امر باعث شد بسیاری از رسانه‌های خارجی به ترانه علیدوستی، توجه ویژه نشان دهند.

الناز شاکردوست

بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی

در فهرست بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی الناز شاکر دوست را هم نباید فراموش کرد. شاکردوست هم از آن بازیگر‌ها است که توانست مسیر موفقیت را آرام آرام و به تداوم طی کند. این ویژگی را حین آموزش زبان انگلیسی به خوبی یاد خواهید گرفت و پس از یادگیری همه جا به شما کمک می‌کند. آرام، اما پیوسته رفتن به سمت و سوی دنیای جذاب زبان انگلیسی، شما را به طور حتم به مقصد می‌رساند.

روز‌هایی بود که بسیاری گمان می‌بردند، الناز شاکردوست یک بازیگر موقتی در سینمای ایران است. تصور بر این بود که اگر چند نقش کمدی سطحی به او ارائه نشود، این بازیگر در سینمای ایران بقایی نخواهد داشت. شاکردوست، اما مسیر را آرام، آهسته و پیوسته ادامه داد، چنان‌که آموزش زبان انگلیسی را هم به همین سبک و سیاق آموخته بود. بسیاری از منتقدان او حالا در دنیای سینمای ما فراموش شده‌اند و الناز شاکردوست به عنوان یکی از بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی، با موفقیت کارش را ادمه می‌دهد.

در ضمن شاکردوست تا این اندازه به زبان انگلیسی تسلط دارد که توانست، مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه هنر لندن کسب کند.

لیلا حاتمی

در فهرست بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی لیلا حاتمی را نباید فراموش کرد. لیلا حاتمی بازیگر دوست داشتنی سینمای ایران، از آن‌ها است که در آموزش زبان انگلیسی، کم نیاورده است! او همچنان که در بازی‌ها پر و پیمان و عمیق بازی می‌کند و ترجیح می‌دهد، به سمت انتخاب نقش‌های دشوار حرکت کند، در یادگیری زبان هم همین روش را دنبال کرده است. او هم به زبان انگلیسی تسلط کافی دارد، در عین حال ایتالیایی را عالی درک کرده و صحبت می‌کند، با زبان فرانسه به شکل کاملا حرفه‌ای آشنا است و نهایتا آلمانی را هم به حدی می‌داند که می‌توانیم حرفه‌ای قلمدادش کنیم.

یادگیری زبان انگلیسی به بازیگری کمک می‌کند!

لیلا حاتمی خود نیز به این نکته اذعان دارد که آموزش زبان انگلیسی و به طور کلی زبان‌های خارجه، کمک شگرفی به زندگی کاری او کرده است. چنان‌که گفته شد، در بازیگری شما باید جای دیگری زندگی کنید، به جای فرد دیگری فکر کنید و حدس بزنید که او در هر لحظه از لحظات دست به چه کاری می‌زند، رفتار بدنش چگونه است، چطور فکر می‌کند و چه چیز‌هایی را در زندگی برمی‌گزیند. در یادگیری زبان انگلیسی این ویژگی برای شما تقویت می‌شود. باید از خودتان بیرون بیایید، باید دنیایی که نمی‌شناسید و کلماتی که نمی‌دانید را شناسایی کنید، باید بفهمید و به کار ببندید. به جرات می‌توان گفت، در مسیر موفقیت و بهترین بودن، کوتاه‌ترین مسیر، یادگیری زبان انگلیسی است.

بازیگران دیگری هم هستند که آموزش زبان انگلیسی بخش بزرگی از زندگی‌شان را تشکیل داده است. ما فقط به آن‌ها پرداختیم که تسلط کاملی به زبان دارند. حال بیایید گاهی به آموزش ساده‌ی زبان انگلیسی بیندازیم.

نگاهی به آموزش ساده‌ی زبان انگلیسی

بسیاری زبان انگلیسی را پیچیده و دور از دسترس فرض می‌کنند. واقعیت این است که شما در هر سنی، به سادگی می‌تواند با آموزش زبان انگلیسی درگیر شوید و سریع‌تر از آن‌چه که حتی تصور می‌کنید با این زبان آشنایی پیدا کنید. مساله، اما همیشه این است که کدام روش از میان روش‌های بسیار انبوه و متنوع یادگیری زبان انگلیسی بهترین است؟ کدام مسیر را باید رفت که هم بیاموزیم، هم لذت ببریم، هم در فرایند یادگیری احساس رنج و خستگی نکنیم؟

در آخر

زبان‌شناس به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر مسلط بر آموزش زبان انگلیسی، با تکیه بر ساده‌ترین، کامل‌ترین و در عین حال سریع‌ترین روش‌ها و متد‌های آموزش زبان، می‌تواند آن‌چه برای شما دور از دسترس و عجیب است را ساده کند. یادتان باشد، تصور غلط از دشوار بودن مسیر را باید رها کرد. اگر یادگیری دشوار به نظر می‌رسد، علتش روش‌های اشتباه آموزشی است.

امید است آن‌چه به عنوان معرفی بازیگران ایرانی مسلط به زبان انگلیسی با شما درمیان گذاشته شد، به شما کمک کرده باشد تا یک‌بار دیگر، از پنجره‌ای نو، اهمیت یادگیری زبان‌های خارجه را درک کنید. به خصوص برای جوان‌تر‌ها که هنوز مایل هستند دنیای پیش روی خود را به دنیایی بهتر برای زندگی کردن تبدیل کنند، یادگیری زبان انگلیسی از یک فرصت و موقعیت به یک باید تبدیل شده است. یاد بگیرید و موفق باشید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج