۱۲۴۲۸۵۵
۱۲۵
۱۲۵
پ

بودجه دولت برای فرزندآوری چقدر است؟

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرایی شدن "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعتباری معادل ۱۰۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

تسنیم:رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرایی شدن "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعتباری معادل  ۱۰۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی رجایی نیا گفت: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط با جمعیت و اجرایی شدن "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اولین جلسه ستاد ملی جمعیت به ریاست رئیس جمهور محترم در سال جاری برگزار شد. پس از برگزاری اولین جلسه ستاد ملی، سازمان برنامه و بودجه کشور، با برگزاری نشست های کارشناسی تصمیمات مهم برای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اتخاذ کرد.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه افزود: دستورالعمل اجرایی بند (ب) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تدوین و برای تصویب به دبیرخانه ستاد ملی جمعیت ارسال گردید که در جلسه دوم ستاد ملی تصویب شد.

وی تاکید کرد: در راستای اجرایی سازی بند (ب) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کارگروهی متشکل از ۳ نفر نماینده از سازمان برنامه و بودجه کشور،۲ نفر نماینده از دبیرخانه ستاد ملی جمعیت و ۱ نفر نماینده از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر تشکیل شده است.

دولت برای فرزندآوری چه قدر بودجه در نظر گرفته است؟

رجایی نیا ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به احصای وظایف و تکالیف دستگاه¬های اجرایی (وزارتخانه¬ها و سازمان¬ها) براساس قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت اقدام کرده و تصمیمات اتخاذ شده، برای اجرایی شدن به دستگاههای ذیربط ارسال شده است.

وی اضافه کرد: اعتباری معادل ۱۰۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است که پس از طرح و بررسی برنامه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی ذیربط به آنان ابلاغ می شود.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: دستگاههای اجرایی مکلفند برای حمایت از خانواده و فرزندآوری، نسبت به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت اقدام وگزارش اقدامات انجام شده را به سازمان برنامه وبودجه کشور و دبیرخانه ستاد ملی جمعیت ارسال کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج