۱۲۴۲۸۸۵
۹۰۱
۹۰۱
پ

تفکیک جنسیتی به معلمان رسید

وزارت آموزش و پرورش با آغاز سال تحصیلی جدید، تفکیک جنسیتی معلمان را نیز در سراسر کشور اجرا می‌کند. مسئولان آموزش و پرورش اجرای تفکیک جنسیتی در مدارس ایرانیان خارج از کشور را نیز روشی برای جذب افراد غیرایرانی و کسب درآمد، معرفی کرده‌اند.

 دیده بان ایران: وزارت آموزش و پرورش با آغاز سال تحصیلی جدید، تفکیک جنسیتی معلمان را نیز در سراسر کشور اجرا می‌کند. مسئولان آموزش و پرورش اجرای تفکیک جنسیتی در مدارس ایرانیان خارج از کشور را نیز روشی برای جذب افراد غیرایرانی و کسب درآمد، معرفی کرده‌اند.

پس از ابلاغ ممنوعیت تدریس معلمان مرد در مدارس دخترانه، وزارت آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید، به اجرای تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدایی مختلط اقدام کرد که اغلب در مناطق محروم و روستاها قرار دارند.

از جمله، مسئولان اداره‌های آموزش و پرورش در استان‌های اصفهان و اردبیل طی دو روز گذشته در همین زمینه اعلام کردند که امسال تفکیک جنسیتی در این مدارس‌ اجرا می‌شود و با آغاز سال تحصیلی جدید، به شکل شیفت صبح و عصر، عملی می‌شود.

پیش‌تر، چهارم شهریور ۱۴۰۱، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دولت رئیسی، تاکید کرده بود که باید به اجرای تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدایی مناطق روستایی اقدام کرد و مشکل کمبود فضای آموزشی برای اجرای تفکیک جنسیتی را هم باید با کمک خیرین کاهش داد.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر آموزش و پرورش همچنین گفته بود که با اجرای تفکیک جنسیتی در مدارس مختلط باقی‌مانده، «دغدغه‌های متدینان» در این زمینه کاهش خواهد یافت.

در ادبیات مسئولان آموزش و پرورش، «مدارس مختلط» به مدارسی گفته می‌شود که دانش‌آموزان پسر و دختر در آن‌ها همزمان در یک مدرسه تحصیل می‌کنند.

براساس آمارها، از مجموع جمعیت حدود ۱۶ میلیون نفری دانش‌آموزان در ایران، تا سال تحصیلی گذشته حدود دو میلیون و ۲۷۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی و حدود ۱۴۰ هزار دانش‌آموز دوره متوسطه اول، در مدارس مختلط روستایی تحصیل می‌کردند.

وزارت آموزش و پرورش همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید، تفکیک جنسیتی معلمان را نیز در سراسر کشور اجرا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج