جاباما
۱۲۴۴۸۱۷
۱۲۳۴
۱۲۳۴
پ

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

پس از عرضه گوشی گیمینگ ROG Phone ۶ Pro، برخی این سوال را داشتند که چه اتفاقی برای نسخه Ultimate افتاده است. ایسوس بیش از دو ماه نیاز داشت تا از محصول متفاوت خود رونمایی کند.

خبرآنلاین: پس از عرضه گوشی گیمینگ ROG Phone 6 Pro، برخی این سوال را داشتند که چه اتفاقی برای نسخه Ultimate افتاده است. ایسوس بیش از دو ماه نیاز داشت تا از محصول متفاوت خود رونمایی کند.

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

نسخه Ultimate گوشی ایسوس روگ تقریباً از هر نظر با ۶ Pro یکسان است، به جز چهار چیز: رنگ جدید خاکستری - فضایی، پردازنده قوی‌تر MediaTek Dimensity ۹۰۰۰، رم سریع‌تر و طراحی جدید "AeroActive Portal" برای دمیدن هوای خنک به پره های حسگر حرارت داخلی آن که به عنوان هیت سینک مخفف شده است.

«Aeroactive Portal» یک دریچه است که با اتصال خنک‌کننده جانبی به تلفن همراه باز می‌شود، به طوری که بخشی از باد خنک تولید شده توسط فن (با سرعت تقریباً ۱۰۰۰ سی سی در ثانیه) از طریق یک تونل باد به داخل هیت سینک هدایت می شود تا هوای گرم داخلی را از شکاف بالایی خارج کند. این ویژگی برای کمک به حفظ سلامت دستگاه در مدت زمان طولانی‌تر در حین بازی و پردازش‌های سنگین مفید است.

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

دریچه AeroActive در این تلفن همراه زمانی باز می‌شود که به یک خنک کننده AeroActive 6 متصل شود. این خنک‌کننده همراه با تلفن عرضه می‌شود. دستگاه خنک کننده AeroActive 6 تنها خنک کننده‌ای بازار تلفن‌همراه است که نیازی به نیروی اضافی خارجی برای خنک کردن دستگاه ندارد.

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

یکی از ویژگی‌های فانتری این تلفن همراه نمایشگر رنگی "ROG Vision" قابل تنظیم در پشت دستگاه است که علاوه بر نمایش اعلان‌ها برای مطلع شدن از میزان شارژ باتری کاربرد دارد.

سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی متفاوت ایسوس

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج