اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۵۱۶۵
۳۳۵۹
۳۳۵۹
پ

واکنش وزیر ارتباطات به توئیت جنجالی ماسک

زارع‌پور گفت: اپراتورهایی که بخواهند به صورت قانونی اینترنت ماهواره‌ای ارائه دهند حتما باید قواعد ایران را رعایت کنند. بعید می‌دانم به این زودی بتوانند این سرویس را در ایران فراهم کنند چون هنوز سرویس‌شان کامل نیست.

خبرآنلاین: زارع‌پور گفت: اپراتورهایی که بخواهند به صورت قانونی اینترنت ماهواره‌ای ارائه دهند حتما باید قواعد ایران را رعایت کنند. بعید می‌دانم به این زودی بتوانند این سرویس را در ایران فراهم کنند چون هنوز سرویس‌شان کامل نیست.

درحالی که اوفک بخشی از محدودیت های تجهیزات اینترنت ماهواره ای برای ایران را لغو کرده و این سرمایه دار آمریکایی خبر از احتمال پوشش دهی اینترنت ماهواره ای استارلینک در آسمان ایران داده است ، زارع پور وزیر ارتباطات به این برنامه انجام شده آمریکایی واکنش نشان داده است. او در ابتدا از این می گوید که ضوابتی برای اپراتورهای داخلی در شورای عالی فضای مجازی در نظر گرفته شده است تا چنانچه نیاز باشد ، این اپراتورها با رعایت ضوابط بتوانند از این سرویس ها به صورت قانونی استفاده و در اختیار مشترکین قرار دهند.

اما برنامه فعلی و ادعای ایلان ماسک و وزارت خزانه داری آمریکا ،خروج از شیوه های رایج است که در این باره زارهپور ابتدا به قوانین بین المللی اشاره داشته است اما تجربه اتفاقات انجام گرفته در روسیه و اوکراین نشان می دهد که این احتمال برای دور زدن قوانین وجود دارد. چیزی که زارع چور در باره اش می گوید:« این خاصیت اینترنت ماهواره ای است اما با توجه به قوانین بین المللی و شرایط شبکه ای آنها که کامل نیست و ضوابط داخلی ما ، بسیار بعید است به این زودی ها امکانش باشد.»

واکنش وزیر ارتباطات به توئیت جنجالی ماسک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج