۱۲۴۵۳۶۲
۸۴۲۰
۸۴۲۰
پ

پُرزرق و برق‌ترین گوشی شیائومی

شیائومی سیوی ۲ گوشی جدید این شرکت چینی است و این گوشی هوشمند زیبا در ۲۷ سپتامبر (یعنی کمتر از یک هفته دیگر) در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود CIVI ۲ عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد و البته احتمالا زرق‌ و برق‌دارترین گوشی هوشمند این برند خواهد بود.

گجت‌نیوز نوشت: شیائومی سیوی ۲ گوشی جدید این شرکت چینی است و این گوشی هوشمند زیبا در ۲۷ سپتامبر (یعنی کمتر از یک هفته دیگر) در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود CIVI ۲ عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد و البته احتمالا زرق‌ و برق‌دارترین گوشی هوشمند این برند خواهد بود.

پُرزرق و برق‌ترین گوشی شیائومی

پنل پشتی این گوشی با شیشه مخصوصی تزئین شده است که به گفته طراحان، ظاهری موج‌مانند دارد که به چین‌های روی لباس سفید Hello Kitty شبیه است. به طور کلی شیائومی از نظر طراحی ظاهری نوآوری‌های زیادی به خرج داده، اما به نظر می‌رسد به همان اندازه از نظر نوآوری‌های داخل گوشی کوتاهی می‌کند.

 

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ که قرار است جایگزین اسنپدراگون ۷۷۸ جی شود، اولین بار در شیائومی سیوی ۲ به کار خواهد رفت. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی از سه دوربین بهره می‌برد که بر اساس گمانه‌زنی‌ها، سنسور اصلی آن دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود. وزن و ضخامت این گوشی نیز به ترتیب ۱۷۱.۸ گرم و ۷.۲۳ میلی‌متر است که باعث می‌شود جزو گوشی های باریک و سبک قرار بگیرد.

پُرزرق و برق‌ترین گوشی شیائومی

شیائومی به تازگی یک تیزر اولیه و همچنین چند تصویر از CIVI ۲ را به اشتراک گذاشته است. این شرکت چینی همچنین همکاری با شرکت Hello Kitty را اعلام کرد و قرار است برای طرفداران، یک نسخه ویژه به همراه یک مجسمه عرضه شود. در پنل پشتی گوشی، دو سنسور در یک قاب دایره‌ای بزرگ و یک سنسور دیگر در زیر آنها قرار گرفته که طراحی جالبی را رقم زده است.

طبق تصویر و تیزر منتشر شده، طراحی شیائومی سیوی ۲ چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. در این گوشی خبری از دوربین پریسکوپی نخواهد بود و حسگر دوربین اصلی همانطور که می‌بینیم ۵۰ مگاپیکسلی است. به احتمال زیاد برای این دوربین از سنسور IMX۷۰۷ یا IMX۷۶۶ سونی استفاده خواهد شد. در هر صورت فعلا باید منتظر معرفی و عرضه رسمی این گوشی جذاب بمانیم تا بتوانیم نگاهی عمیق‌تر به آن داشته باشیم؛ اما CIVI ۲ پتانسیل این را دارد که به زیباترین گوشی هوشمند بازار تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج