جاباما
۱۲۴۵۹۶۸
۳۲۱۶
۳۲۱۶
پ

بارش باران و کاهش محسوس دما در این ۹ استان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در ۹ استان، کاهش دما در شمال شرق، شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر و همچنین خیزش گردوخاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در ۹ استان، کاهش دما در شمال شرق، شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر و همچنین خیزش گردوخاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات قزوین و زنجان رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: دوشنبه ( ۴مهرماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران و شرق اردبیل بارش رخ خواهد داد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۵ تا ۷ مهرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

ضیاییان ادامه داد: سه‌شنبه و پنج‌شنبه ( ۵ و ۷ مهرماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: امروز و فردا دما در شمال شرق، شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به‌تدریج افزایش می‌یابد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، امروز و فردا در شرق، شمال شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: امروز و فردا دریای خزر و از امروز تا پنج‌شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ مهرماه) قسمتی ابری و غبارآلود در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۵ مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) اهواز با دمای ۴۱ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ و ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج