۱۲۴۶۲۰۱
۱۹۴۹۵
۱۹۴۹۵
پ

و مایی که هاج و واج مانده‌ایم که چه کنیم؟

وضعیت اندوهناک و ملتهب کشور بعد از مرگ مهسا امینی به گونه‌ای نیست که بتوان با بی‌تفاوتی از کنارش گذشت؛ حوادث روزهای اخیر که دل‌های همه ایرانیان را پر اندوه و نگاه جهانیان را به کشور ما دوخته است.

جماران: وضعیت اندوهناک و ملتهب کشور بعد از مرگ مهسا امینی به گونه‌ای نیست که بتوان با بی‌تفاوتی از کنارش گذشت؛ حوادث روزهای اخیر که دل‌های همه ایرانیان را پر اندوه و نگاه جهانیان را به کشور ما دوخته است.

اعتراض مردمی که مطالبه زیادی ندارند؛ آنها فقط یک زندگی عادی می‌خواهند، مطالبه زیادی است؟! یا تأمین‌اش سخت و ناممکن است؟!

و مایی که هاج و واج مانده‌ایم که چه کنیم؟

در این باره محمد طاهری، سردبیر تجارت فردا در توئیتی نوشت:

‌1- حکم مسافران اتوبوسی را داریم که در جاده‌ای ناهموار در حال حرکت است. ترمز اتوبوس کار نمی‌کند، موتورش نقص فنی دارد و مسافران نگران، از راننده می‌پرسند چرا قبل از حرکت ترمز را بررسی نکردید؟ چرا اتوبوس سرویس نشده؟ چرا سیستم تهویه کار نمی‌کند؟ چرا مخزن آب خالی شده؟ و ...

‌2-راننده به پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد و در مقابل تهدید می‌کند که سرجایتان بنشینید اگر نه کنترل اتوبوس از دست خارج می‌شود. مسافران چاره‌ای ندارند جز این‌که سر جایشان بنشینند و با نگرانی به جاده نگاه کنند اما صدای خرد شدن قطعات اتوبوسی که هیچ‌وقت سرویس نشده، نگرانی را مضاعف می‌کند.

‌3- برخی مسافران، خودشان را از پنجره به بیرون پرت می‌کنند. یکی از دوستان راننده هم دارایی مسافران را می‌دزدد و بیرون می‌پرد. عده‌ای هم از بیرون به اتوبوس سنگ می‌زنند و صلاحیت راننده را زیر سوال می‌برند و فحشش می‌دهند و به مسافران خرده می‌گیرند که چرا سکان را از راننده نمی‌گیرید؟

‌4- و ما در سرازیری جاده‌ای پر پیچ و خم که دست‌اندازهای بسیار دارد و اطرافش دره‌های عمیق است، شاهد کتک‌ کاری راننده و شوفر با برخی مسافران هستیم و زیر باران سنگ‌هایی که به سویمان می‌آید، فرزندانمان را بغل کرده‌ایم و اشک می‌ریزیم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج