جاباما
۱۲۴۸۱۴۲
۲۸۶۸۳
۲۸۶۸۳
پ

استعفای اساتید دانشگاه شریف در پی حوادث اخیر؟

یکی از مسئولان دانشگاه شریف ضمن تکذیب خبر استعفای برخی اساتید در اعتراض به وقایع روز گذشته، گفت: تا این لحظه هیچ یک از اساتید دانشگاه استعفا نداده است.

ایسنا: یکی از مسئولان دانشگاه شریف ضمن تکذیب خبر استعفای برخی اساتید در اعتراض به وقایع روز گذشته، گفت: تا این لحظه هیچ یک از اساتید دانشگاه استعفا نداده است.

در پی اتفاقات روز گذشته در دانشگاه صنعتی شریف که منجر به ایجاد ناآرامی و درگیری در دانشگاه شد، صبح امروز جلسه هیأت رئیسه در دانشگاه شریف برگزار شد.

استعفای اساتید دانشگاه شریف در پی حوادث اخیر؟

از صبح امروز برخی اخبار در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه برخی اساتید دانشگاه شریف در اعتراض به اتفاقات شب گذشته، استعفا داده اند. یکی از مسئولان دانشگاه شریف ضمن تکذیب این خبر می‌گوید: تا این لحظه هیچ یک از اساتید دانشگاه استعفا نداده است.

این مقام مسئول دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود اما صبح امروز بخش عمده‌ای از دانشجویان در کلاس‌ها حاضر نشدند.

وی افزود: در راستای شفاف سازی اتفاقات رخ داده، قرار است رئیس دانشگاه شریف در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش مهر، روز گذشته ۱۰ مهرماه تجمع دانشجویان صنعتی شریف به دنبال برخی شعارهای رادیکال و تهییج رسانه‌های معاند به تشنج کشیده شد که در نهایت منجر به دخالت نیروهای انتظامی شد.

همچنین صبح امروز ۱۱ مهرماه، معاونت آموزشی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاسهای درس دانشگاه تا اطلاع ثانوی مجازی است و پذیرش حضوری آن دسته از دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ که برای تکمیل مراحل پذیرش حضوری خود یکی از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مهر را انتخاب کرده بودند، به زمان دیگری موکول شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج