۱۲۴۸۴۳۳
۲۵۸۰
۲۵۸۰
پ

قتل مستانه در درگیری خونین چند جوان کرجی

پسر جوان که متهم است پسر جوانی را در نزاع دسته جمعی به قتل رسانده صبح دیروز در جلسه شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز مدعی شد من قاتل نیستم !من فقط با موقت دل درگیر شدم اما ضربه ای با چاقو به او نزدم و او را نکشتم.

رکنا: پسر جوان که متهم است پسر جوانی را در نزاع دسته جمعی به قتل رسانده صبح دیروز در جلسه شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز مدعی شد من قاتل نیستم !من فقط با موقت دل درگیر شدم اما ضربه ای با چاقو به او نزدم و او را نکشتم.

 رسیدگی به این پرونده از شب چهار شنبه سوری پارسال در یکی از محله های فردیس کرج و نزاع خیابان چند جوان شرور  شروع شد.

وقتی گشت پلیس در محل حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی  روبرو شد که بر روی زمین افتاده بود.

خیلی زود پسر جوان که غرق در خون به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی طوری بود که طولی نکشید پسر جوان در کام مرگ فرو رفت و با مرگ وی بود که کارآگاهان جنایی استان البرز رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند در نخستین گام بازپرس کشیک قتل دستور داد جسد مقتول برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شود سپس با توجه به دستگیری چندین پسر جوان به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی همه آنها تحت بازجویی قرار گرفتند.

نتیجه بازجویی ها نشان نداد که دقیقا چه کسی عامل جنایت است چرا که همه متهمان بازداشت شده قتل پسر جوان را به گردن همدیگر می انداختند .

سرانجام با توجه به شاهدانی که در این ماجرای درگیری حضور داشتند بعنوان مطلع تحقیق بعمل آمد و پسر جوان ۲۲ ساله ای را که در این نزاع خیابانی حضور داشت را عامل قتل معرفی کردند.

بدین ترتیب وی باتوجه به تحقیقات پلیس و شهادت گواهانی که وجود داشتند متهم اصلی این پرونده معرفی شده و بازداشت به زندان منتقل شد.

این پرونده صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی صمدی تحت رسیدگی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه رییس دادگاه متن کیفرخواست را خواند انگاه اولیای دم در جایگاه ایستادند و خواستار اشد مجازات شدند سپس متهم اصلی این پرونده پای میز محاکمه استاد و درحالی که اتهام اش را قبول نداشت گفت من قاتل نیستم ....

پسر جوان مدعی شد در شب چهار شنبه سوری حدود ساعت ۱۱شب بود دیدم مرحوم مست کرده و با یک چاقویی در حال قدرتنمایی است من و مرحوم باهم بدنبال فحش های که او میداد باهم در یکی از خیابان های فردیس درگیر شدیم افراد دیگری هم بودند که با چاقو وارد این درگیری شدند و بعد از چند دقیقه بود که متوجه شدم مرحوم ضربه ای چاقو به او خورده است اما من این ضربه را نزدم این متهم مدعی بود قبول دارم دردرگیری حضور داشتم اما اتهام قتل را قبول ندارم ....

پس از دفاعیات متهم بود که وکیل وی در جایگاه ایستاد و با ارائه متن دفاعیه از موکلش گفت شاهدانی وجود دارد که نشان میدهد موکلم عامل قتل نیست این درحالی  بود که در مقابل هم شاهدانی برای اتهام این متهم وجود داشت برای همین رسیدگی به این پرونده را با چالش روبرو کرده و روند رسیدگی را وقت گیر کرده بود.

قضات برای تشخیص اتهام متهم چند ساعتی برای شنیدن اظهارات همه ی شاهدان وقت سپری کردند و هر یک از شاهدان به صورت محرمانه شهادت خود را مطرح کردند .

ولی این اظهارات دقیقا نشان نمیداد که عامل قتل دقیقا چه کسی است  دادرسان دادگاه تصمیم گرفتند پس کسب اطلاعات دقیق تر رسیدگی به این پرونده را ادامه دهند تا سرانجام بتوانند حکم مجازات را صادر کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج