اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۸۶۷۴
۱۷۹۷
۱۷۹۷
پ

سعید جلیلی : آمریکا تحریم ایران را دور می‌زند!

نماینده رهبری در شورای‌عالی امنیت‌ملی گفت: دشمن، امنیت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌ روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده رهبری در شورای‌عالی امنیت‌ملی گفت: دشمن، امنیت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌ روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.

سعید جلیلی، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در شورایعالی امنیت‌ملی، پس از پایان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، اظهار داشت: دشمن، امنیت و پیشرفت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌قوی و مستقل روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود و جمهوری‌اسلامی‌ایران، به‌خوبی این قابلیت را نشان داده است.

سعید جلیلی : آمریکا تحریم ایران را دور می‌زند!

وی افزود: از نشانه‌های پیشرفت کشور و درماندگی دشمن، این است که آمریکا از یک‌سو با تحریم‌های ثانویه کشورهای دیگر را برای خرید نفت از ایران مجازات می‌کند و از سوی دیگر خود آمریکا برای خرید محصولات‌پیشرفته از ایران، تحریم‌های اولیه خودش را نادیده می‌گیرد و از طریق واسطه، آن‌ها را از ایران وارد می‌کند که شواهدی از آن را در این نمایشگاه دیدیم.

جلیلی گفت: آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتارهای رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است.درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: این نمایشگاه، نمود جهادعلمی اساتید، جوانان و دانشجویان شریف دانشگاه‌های این کشور برای پیشرفت این مرز و بوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج