۱۲۴۸۹۲۴
۱۶۱۷
۱۶۱۷
پ

اخراج از ایران؛ مجازات تکمیلی یک متهم

رییس دادگستری بردسیر با اعلام صدور حکم ۴۰ سال حبس، ۲۷۶ ضربه شلاق و نیز اخراج از کشور پس از پایان حبس برای یک آدم‌ربا و سارق به عنف که فردی را مورد آزار جسمی قرار داده بود دلایل و چرایی اشد مجازات این فرد را تشریح کرد.

همشهری آنلاین: رییس دادگستری بردسیر با اعلام صدور حکم ۴۰ سال حبس، ۲۷۶ ضربه شلاق و نیز اخراج از کشور پس از پایان حبس برای یک آدم‌ربا و سارق به عنف که فردی را مورد آزار جسمی قرار داده بود دلایل و چرایی اشد مجازات این فرد را تشریح کرد.

اخراج از ایران؛ مجازات تکمیلی یک متهم

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، محمد سالاری افزود: متهم م.م مرداد سال جاری در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان) با استفاده از وسیله نقلیه اقدام به آدم ربایی مقرون به آزار و اذیت جسمی و تهدید با چاقو، سرقت خودرو، وجه نقد و همچنین تهدید به قتل با چاقو کرده بود.

وی بیان کرد: پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده، اخذ اظهارات اصحاب دعوا و دفاعیات متهم و وکیل ایشان حکم پرونده این سارق به عنف خودرو از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ بردسیر صادر شد.

شیوه ارتکاب جرم و ایجاد حس ناامنی در اهالی

رییس دادگستری شهرستان بردسیر ادامه داد: به دلیل شیوه ارتکاب جرم و آثار زیانبار آن در جامعه اسلامی، وضعیت سنی و جسمانی شاکی، ایجاد حس ناامنی بین اهالی و در راستای جبران ضرر و زیان معنوی، اعاده امنیت و آرامش روانی شاکی، اهالی و به لحاظ ارتکاب جرایم متعدد و مختلف محکوم علیه به اشد مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی مجموعاً به ۴۰ سال حبس تعزیری و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم و از حیث مجازات تکمیلی نیز حکم بر اخراج متهم به مدت ۲ سال پس از پایان حبس از کشور جمهوری اسلامی ایران صادر و اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخورد با جرائم مخل نظم و امنیت جامعه و شهروندان برای دادگستری شهرستان هیچ خط قرمزی وجود ندارد و تعریف نشده است؛ بدین وسیله به تمامی مخلان و مزاحمان نظم و امنیت هشدار داده می‌شود در صورت ملاحظه هرگونه ناهنجاری و جرم، اشد مجازات در انتظار عاملان و آمران خواهد بود.

براساس این گزارش در مرداد سال جاری، متهم مذکور با سوء استفاده از اعتماد شاکی و سوار شدن به خودرو وی، ضمن انتقال راننده خودرو به مکانی خالی از سکنه در حاشیه شهر، نامبرده را به وسیله سلاح سرد تهدید به قتل کرده و وی را مورد آزار و اذیت جسمانی و اخاذی قرار داده بود.

شهرستان بردسیر در ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج