۱۲۴۹۵۲۳
۱۱۵۰۵
۱۱۵۰۵
پ

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

​در این مطلب قصد داریم بهترین جایگزین های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن های iOS را معرفی کنیم که بسیاری از دردسرهای AppStore اپل را ندارند.

گجت نیوز: در این مطلب قصد داریم بهترین جایگزین های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن های iOS را معرفی کنیم که بسیاری از دردسرهای AppStore اپل را ندارند.

کاربران گوشی های آیفون برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف به فروشگاه مخصوص اپل یعنی App Store مراجعه می‌کنند. عدم دسترسی به اپ استور می‌تواند دردسرها و مشکلات زیادی را برای کاربران محصولات اپل به وجود بیاورد و با توجه به سخت‌گیری‌های امنیتی اپل و همچنین تحریم‌های بین‌المللی، کاربران ایرانی در این سال‌ها گاها با سختی‌هایی برای دانلود و نصب برنامه و بازی از این فروشگاه مواجه بوده‌اند.

در روزهای اخیر نیز ناآرامی‌هایی که در ایران به وقوع پیوست، باعث شد اپ استور و گوگل پلی استور برای مدتی فیلتر شوند و این هم به مشکلات کاربران آی او اس اضافه کرد. از سوی دیگر، بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های موجود در اپ استور به صورت پولی هستند و کاربران نمی‌توانند آنها را به طور رایگان دریافت کنند. همچنین خیلی از اپلیکیشن‌ها در موقعیت‌های جغرافیایی خاص از جمله ایران در دسترس کاربران قرار ندارند. حذف بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی و فارسی‌زبان از App Store نیز یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران آیفون در کشورمان محسوب می‌شود.

همه این‌ها باعث شده کاربران آی او اس دردسرهای زیادی را برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌های محبوب خود از این استور بزرگ تحمل کنند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم بهترین جایگزین های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن های iOS را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین جایگزین های اپ استور

۱. اپلیکیشن Panda Helper

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و جایگزین مناسبی برای دانلود اپلیکیشن های آی او اس از اپ استور محسوب می‌شود. با استفاده از پاندا هلپر می‌توانید بدون نیاز به جیلبریک کردن، تمام برنامه‌های پولی موجود در اپ استور را برای گوشی آیفون خود دانلود و نصب کنید. استفاده از این سرویس بسیار ساده است و انواع خدمات و اپلیکیشن‌ها در ۴ دسته‌ی مختلف طبقه‌بندی شده‌اند که شامل برنامه‌های اپ استور، برنامه‌های انحصاری، برنامه‌های اصلاح شده و بازی‌های اصلاح شده می‌شوند.

۲. سرویس TUTUApp

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

سرویس توتو اپ به طور کامل با سیستم عامل آی او اس 9 به بعد سازگار است. برای ورود به این سرویس و دانلود و نصب برنامه‌ها از آن، نیازی به ثبت اپل آیدی نخواهید داشت. شما می‌توانید بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های iOS را در این سرویس پیدا کنید و حتی مواردی که در استورهای دیگر پیدا نمی‌شوند نیز در TUTU App موجود خواهند بود.

۳. اپلیکیشن Tweakbox

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

در این اپلیکیشن نیز مانند سرویس‌های قبلی قادر خواهید بود تمام برنامه‌های پولی اپ استور را به صورت رایگان و به راحتی دانلود و نصب کنید. امنیت بالا و عدم نیاز به جیلبریک کردن دستگاه به همراه رابط کاربری ساده و سرعت بالا از دیگر مزایای این اپلیکشن محسوب می‌شوند.

۴. سرویس INOJB

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

در این سرویس شما بدون نیاز به جیلبریک کردن دستگاه خود به میلیون‌ها اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. البته در محیط این اپلیکیشن شاهد نمایش تبلیغات متعددی خواهیم بود که ممکن است آزاردهنده باشد، اما با توجه به رایگان بودن این سرویس، وجود تبلیغات طبیعی است و باید با آن کنار بیایید.

۵. فروشگاه BuildStore

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

این فروشگاه محیط امنی است که برنامه‌ها و بازی‌های زیادی را برای گوشی های آیفون، آیپدها و سایر محصولات اپل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صدها بازی و اپلیکیشن در دسته‌های مختلف در این فروشگاه اپلیکیشن وجود دارد که همواره عناوین جدیدی به آنها اضافه می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند در این فروشگاه، برنامه یا بازی مد نظر خود را درخواست کنند. پشتیبانی آنلاین BuildStore نیز همیشه پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود.

۶. استور AppCake

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

یکی دیگر از بهترین جایگزین های اپ استور ، فروشگاه AppCake است که فایل‌های IPA امضا نشده را بدون هیچ دردسری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فروشگاه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و با سیستم عامل آی او اس 9 به بالا سازگار است. شما می‌توانید انواع برنامه‌ها و بازی‌های آی او اس را حتی بدون جیلبریک کردن دستگاه خود در این استور دانلود و نصب کنید.

۷. اپلیکیشن Sileo

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

اپلیکیشن Sileo یکی از بهترین جایگزین های اپ استور است که نسبتا جدید بوده و به صورت مستقل فعالیت می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن،‌ تطبیق‌پذیری آن است که باعث می‌شود با انواع نسخه‌های آی او اس سازگاری داشته باشد. در این سرویس، مجموعه‌ی کاملی از اپلیکیشن‌های iOS پیش روی کاربران قرار گرفته است.

۸. فروشگاه AppValley

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

استور AppValley به عنوان یک سرویس مستقل توسط App Valley LLP توسعه داده شده است و کاربران می‌توانند هر اپلیکیشنی که برای آی او اس نیاز دارند را به صورت رایگان از این فروشگاه دریافت کنند. امنیت بالا و سازگاری با نسخه‌های مختلف آی او اس از دیگر مزایای این سرویس خواهد بود. App Valley برای افزایش امنیت و محافظت از دیوارهای امنیتی خود از روش‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که باعث می‌شود کاربران هیچ نگرانی بابت امنیت آن نداشته باشند.

۹. پلتفرم Asterix Installer

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

برای دانلود و نصب برنامه‌ها از Asterix Installer نیز نیازی به جیلبریک کردن دستگاه خود ندارید. هزاران برنامه و عنوان مختلف در این سرویس در دسترس شما قرار گرفته و برای دانلود و نصب آنها حتی به اپل آیدی هم نیاز پیدا نخواهید کرد. امنیت این سرویس به وسیله رمزگذاری اس اس ال 256 بیتی تضمین شده است.

۱۰. پلتفرم CokernutX

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

رمزگذاری پیشرفته و پیچیده‌ی این سرویس، درست مانند نام آن، باعث شده امنیت بالایی برای آن به دست بیاید. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و حتی بدون نیاز به جیلبریک کردن دستگاه خود یا وارد کردن اپل آیدی، اقدام به دانلود و نصب انواع برنامه‌ها و بازی‌ها از این پلتفرم کنید. این سرویس، انواع اپلیکیشن‌های رایگان و پولی موجود در اپ استور را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱۱. سرویس TopStore

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

در این سرویس هم بدون نیاز به جیلبریک کردن دستگاه، قادر خواهید بود برنامه‌ها و بازی‌های مختلف آی او اس را دانلود کنید. این سرویس اوپن سورس از نظر امنیت و عدم نفوذ بدافزارهای خارجی نیز به کاربران ضمانت می‌دهد.

۱۲. پلتفرم HipStore

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

در هیپ استور نیز انواع بازی‌ها و برنامه‌های برتر و محبوب آی او اس به صورت رایگان موجود خواهد بود. حتی اپلیکیشن‌هایی که در منطقه جغرافیایی شما در دسترس نیستند نیز در این پلتفرم برای دانلود در دسترس قرار گرفته‌اند. HipStore با آی او اس 9 و بالاتر سازگاری دارد و یکی از بهترین جایگزین های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن های iOS محسوب می‌شود.

۱۳. فروشگاه AppEven

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

فروشگاه AppEven نیز گزینه محبوب و شناخته شده‌ای برای دانلود اپلیکشن های آی او اس به شمار می‌رود. برای دانلود و نصب برنامه‌ها از این فروشگاه نیازی به جیلبریک کردن دستگاه یا وارد کردن اپل آیدی نخواهید داشت. حتی خود اپل نیز AppEven را یک جایگزین غیر رسمی برای اپ استور می‌داند و این باعث می‌شود آن را یکی از بهترین جایگزین های اپ استور برای دانلود بدون دردسر و ایمن اپلیکیشن های اپل بدانیم.

۱۴. سایت Mojo Installer

بهترین جایگزین‌های اپ استور برای دانلود اپلیکیشن‌ها

یکی از بهترین جایگزین های اپ استور اپل قطعا Mojo Installer خواهد بود. کافی است از طریق مرورگر سافاری گوشی یا تبلت خود وارد آن شوید و پس از ساختن پروفایل کاربری خود، برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج