۱۲۴۹۷۲۴
۳۰۶۰
۳۰۶۰
پ

قتل‌هایی که با یک کری‌خوانی اتفاق افتاد

شاید بسیاری وحید مرادی و قتل حسین گودرزی از سوی او را یکی از مهم‌ترین قتل‌ها بر اثر کری‌خوانی در فضای مجازی بدانند، اما فضای مجازی باعث قتل‌های بسیاری شده‌ است.

جامعه ۲۴: شاید بسیاری وحید مرادی و قتل حسین گودرزی از سوی او را یکی از مهم‌ترین قتل‌ها بر اثر کری‌خوانی در فضای مجازی بدانند، اما فضای مجازی باعث قتل‌های بسیاری شده‌ است.

آن روزی‌ که وحید مرادی پس‌ از آزادی به میهمانی حسین گودرزی در ولنجک رفت نمی‌دانست چه اتفاقات شومی در حال رخ دادن است. هر دو آنها از حالت طبیعی خارج بودند که حسین شروع به گرفتن لایو اینستاگرام کرد.

در حین این لایو این دو نفر با یکدیگر دچار جدال لفظی و فحش شدند و وحید مرادی با چاقو مرتکب قتل رفیق قدیمی‌اش شد، موضوعی که سروصدای زیادی به پا کرد و حتی باعث شد او در زندان در پی حمله چند نفر با جسم تیز جانش را از دست بدهد تا پرونده قتل او به‌عنوان جنجالی‌ترین پرونده جنایی سال‌های اخیر همچنان در حال پیگیری باشد.

این در حالی است که در سال‌ها و به‌خصوص ماه‌های اخیر کری‌خوانی‌های مجازی باعث قتل‌های ناخواسته یا با نقشه شده است.

قتل‌هایی که با یک کری‌خوانی اتفاق افتاد

قتل در پاتوق مجردی 

چند روز قبل تیم جنایی پلیس تهران متوجه تیراندازی مشکوک به سه مرد شد. با حضور مأموران در محل مشخص شد پسر ۲۷ ساله جانش را از دست‌ داده و دو نفر دیگر به‌شدت مجروح هستند.

با بهبود حال مجروحین این حادثه تحقیقات از آن‌ها آغاز شد. مرد جوان در تحقیقات مدعی شد: «از چندی قبل به‌همراه دو دوست دیگرم که یکی از آن‌ها کشته شد خانه‌ای را در غرب تهران اجاره کردیم تا پاتوق مجردی‌ باشد. از چند وقت پیش با فردی که او را می‌شناختیم در فضای مجازی و اینستاگرام دچار اختلاف شدیم».

پسر جوان ادامه داد: «او با ما کری‌خوانی و ما را تهدید می‌کرد، اما ما تهدید‌های مجازی‌اش را جدی نمی‌گرفتیم تا اینکه شب حادثه وقتی با دوستانم دورهم جمع شدیم او به خانه ما حمله کرد و با اسلحه وینچستر حمید دوستم را کشت و من و یکی دیگر را زخمی کرد و بعد هم خیلی زود از محل متواری شد.»

درحال‌حاضر تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت مجازی ادامه دارد.

قتل پسر نوجوان بعد از کری‌های مجازی

۱۴ اردیبهشت امسال قتل پسر نوجوانی با شلیک چهار گلوله به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

به گزارش جامعه ۲۴ ، با حضور تیم جنایی در بیمارستان مشخص شد دقایقی قبل و هنگامی‌که پسر ۱۵ ساله از آرایشگاه خارج شده بود سرنشینان خودروپراید به سمت او تیراندازی کرده و متواری شدند.

با انتقال پسر نوجوان به بیمارستان به‌علت شدت جراحات او جانش را از دست داد. بررسی‌های تخصصی نشان داد مقتول چند وقتی است در فضای مجازی با مرد جوانی درگیر است و برای هم کری خوانی مجازی می‌کنند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد قاتل یک هفته قبل‌ از ارتکاب جنایت در اینستاگرام مقتول را تهدید کرده و گفته که حتما از او انتقام خواهد گرفت .

با شناسایی هویت قاتل او دستگیر شد و در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل مدعی شد: «چند وقتی بود که پسر نوجوان در فضای مجازی مزاحمم می‌شد و کری می‌خواند من هم جوابش را می‌دادم، اما این‌بار او خیلی به من بی‌ادبی کرد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم و او را با ضربات با شلیک چند گلوله به قتل رساندم.»

قتل‌هایی که با یک کری‌خوانی اتفاق افتاد

قتل بعد از استوری جنجالی 

دی‌ ماه سال گذشته مأموران پلیس در جریان تماس مسئولان یک بیمارستان در قرچک ورامین از مرگ مشکوک مرد جوانی باخبر شدند. با حضور مأموران در محل مشخص شد ساعتی قبل پسر جوانی مقتول را به بیمارستان آورد، اما او به‌ علت شدت ضرباتی که به سرش وارد شده جانش را از دست داده‌ است.

مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد: «مقتول کریم پسر عموی من است. در خیابان در حال رفتن بودیم که چهار نفر با یک خودرو سد راهمان شدند و کریم را به‌شدت با چوب کتک زدند. من او را به‌سختی از زیر دست‌وپای آن‌ها خارج کردم و به بیمارستان آوردم، اما جانش را از دست داد.»

در ادامه با شناسایی هویت قاتل، او دستگیر شد و با اعتراف به قتل گفت: «من و کریم هم‌محله‌ای بودیم، اما با هم اختلاف داشتیم و یک استوری در اینستاگرام گذاشت و برای من کری خواند، اما من جواب او را ندادم. یک هفته بعد من یک استوری گذاشتم که او به‌اشتباه فکر کرد کری‌خوانی مجازی است، اما قصدم این نبود. کریم به استوری‌هایش ادامه داد تا اینکه امروز او را در خیابان دیدم و شروع به فحاشی به یکدیگر کردیم بعد هم برای این‌که او را ادب کنم با چوب چند ضربه به مرد جوان زدم، اما فکر نمی‌کردم او بر اثر ضربات جانش را از دست بدهد.»

قتل‌هایی که با یک کری‌خوانی اتفاق افتاد

قتل به خاطر استوری های هواخواهی

به گزارش جامعه ۲۴ ، دی‌ ماه سال گذشته بود که مأموران پلیس پایتخت در جنوب شهر در جریان مرگ مرد جوانی به‌علت ضربات چاقو قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد قتل در یک مغازه در محله شوش رخ داده‌ است.

بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد مقتول و قاتل با یکدیگر اختلافات قدیمی داشته‌اند.

در ادامه با دستگیری عامل جنایت، او مدعی شد که مقتول به مغازه‌اش حمله کرده و در دفاع از خودش مرتکب قتل شده و در غیر این صورت خودش کشته می‌شوند. پس‌ از ادعا‌های قاتل، همسر مقتول با رد این‌ موضوع گفت: «شوهرم با فردی به نام فری درگیر بود و قاتل از نوچه‌های فری بود. او همیشه برای ما کری می‌خواند و با استوری‌هایی که در فضای مجازی می‌گذاشت به‌دنبال درگیری با همسرم بود. آخر هم این اتفاق رخ داد و باعث شد ساسان به مغازه او برود و جانش را از دست بدهد.»

با این اظهارات قاتل هم به قتل اعتراف کرد و گفت: «فریدون دوست من بود، اما با ساسان اختلاف داشت. من چند باری علیه ساسان استوری گذاشتم و اصلا فکر نمی‌کردم که او بخواهد واکنش نشان بدهند، اما روز حادثه به مغازه‌ام آمد و با چاقو به سمتم حمله کرد من هم در دفاع از خود او را کشتم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج