۱۲۵۰۰۱۸
۴۸۲۰
۴۸۲۰
پ

اصولگرایان هم از دبیر ستاد امر به معروف ترسیده‌اند

پس از سخنان اخیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باره این که رانندگان اسنپ باید از سوار کردن زنان بی حجاب خودداری ورزند و الا جریمه می شوند، سیلی از هجمه های افراد و چهره های اصولگرا و انقلابی که ظاهرا بدجوری از اوضاع ترسیده اند، متوجه این مامور معذورِ ستاد و تشکیلاتی شده است که چهره یکی از مترقی ترین و مدنی ترین آموزه های قرانی و دینی یعنی امر به معروف و نهی از منکر را سالهاست لجن مالی می کند.

مهدی نصیری در یادداشتی بااشاره به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف در اعتماد نوشت: پس از سخنان اخیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باره این که رانندگان اسنپ باید از سوار کردن زنان بی حجاب خودداری ورزند و الا جریمه می شوند، سیلی از هجمه های افراد و چهره های اصولگرا و انقلابی که ظاهرا بدجوری از اوضاع ترسیده اند، متوجه این مامور معذورِ ستاد و تشکیلاتی  شده است که چهره یکی از مترقی ترین و مدنی ترین آموزه های قرانی و دینی یعنی امر به معروف و نهی از منکر را سالهاست لجن مالی می کند.

اصولگرایان هم از دبیر ستاد امر به معروف ترسیده‌اند

این ستاد که سالانه میلیاردها تومان بودجه نیز دریافت می کند، اصل امر به معروف را که قبل از هر چیز معطوف به نظارت بر عملکرد حاکمان است، متوجه موضوع حجاب کرده و یک بحران تمام عیار را برای دین و دنیای مردم رقم زده است.

نکته عجیب این است که این آقایان گویا نمی دانند که اساسا کدام کانون و نهاد است که سالهاست سفت و سخت پشت گشت ارشاد و حجاب اجباری ایستاده و حاضر به انعطاف نیست و حتی اجازه مباحثات کارشناسی در محیطهای بسته را هم در این باره نمی داده و با مناظره ای که اینجانب در شهریور سال ۱۳۹۹ در برنامه زاویه شبکه چهار پیرامون نقد گشت ارشاد و حجاب الزامی داشتم و شاید تداوم این گونه مناظرات و میزگردها می توانست منجر به راه حلی شود و کار را به اینجا نکشاند، به شدت برخورد کرده است.

توصیه بنده به چهره های نگران اصولگرا که ظاهرا اندکی به خود آمده اند و وخامت اوضاع را درک کرده اند این است که به جای پرداختن به حواشی و حمله به فردی که شاید گمان می کند دارد به وظایف انقلابی و ولایی خودش عمل می کند، سراغ نهاد اصلی و محوری رفته و اتاق فرماندهی را متقاعد کنند تا با اشاره ای و گوشه چشمی بساط این ستاد ویرانگر و گشت منحوس را جمع کند و افزون بر آن فرماندهان را متقاعد کنند تا طرحی نو برای حکمرانی در اندازند و به تحلیل کیهان و کیهانیان هم گوش فرا ندهند که در استضعاف و بدفهمی چیزی کمتر از دبیر ستاد امر به معروف ندارند و بحران عمیق و ریشه دار جاری را به شبکه ای ماهواره ای ارجاع می دهند و همچنان فکر می کنند بستن اینترنت و سرکوب بهترین راه حل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج