adexo3
۱۲۵۰۰۷۰
۲۸۲۶۴۲
۲۸۲۶۴۲
پ

نبرد حماسی یک گورکن عسل‌خوار با سه پلنگ!

وقتی متوجه شدیم که یک گورکن عسل‌خوار است، شوکه شدیم، زیرا آن‌ها به حیواناتی نترس و سرسخت معروف هستند. سه پلنگ به نوبت سعی کردند تا آن را بگیرند. گورکن تنها بود و این ممکن است یک نبرد ناعادلانه تصور شود.

فرارو: در یک لحظه باورنکردنی در حیات وحش آفریقا سه پلنگ با یک گورکن عسل‌خوار با یکدیگر درگیر شدند، اما به زودی از تصمیم خود پشیمان می‌شوند.

دن فیزر راهنمای سافاری که در لحظه وقوع این رویداد در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی حضور داشته است توضیحاتی در این باره ارائه کرد:

ما مشغول تماشای یک پلنگ مادر و دو توله‌اش در ساحل رودخانه بودیم. در حالی که به سمت بالا حرکت می‌کردند آن‌ها را دنبال کردیم. دو توله به داخل نیزار‌ها رفتند و ما صدای غوغایی بلندی شنیدیم که مادر به آن واکنش نشان داد. سپس هر دو توله ظاهر شد و با یک گورکن عسل‌خوار گلاویز شدند.

گورکن عسل‌خوار به جای اینکه بخواهد فرار کند، در حال مبارزه بود. واکنش اولیه ما این بود که آن‌ها چیزی را گرفته بودند، اما ما نمی‌دانستیم چه چیزی. وقتی متوجه شدیم که یک گورکن عسل‌خوار است، شوکه شدیم، زیرا آن‌ها به حیواناتی نترس و سرسخت معروف هستند. سه پلنگ به نوبت سعی کردند تا آن را بگیرند. گورکن تنها بود و این ممکن است یک نبرد ناعادلانه تصور شود. مبارزه در انتها با یورتمه رفتن گورکن عسل‌خوار به پایان رسید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

اگرچه مشخص نیست که چرا این سه پلنگ با گورکن برخورد کردند، اما به زودی متوجه شدند که گورکن بدون مبارزه تسلیم نمی‌شود. ما کاملاً مفتخریم که شاهد چنین مشاهداتی در طبیعت باشیم!

 نبرد حماسی یک گورکن عسل‌خوار با سه پلنگ!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج