۱۲۵۲۲۳۲
۱۲۴۸۶
۱۲۴۸۶
پ

دسترسی به استارلینک برای این گروه میسر شد

از سال آینده میلادی، اینترنت ماهواره‌ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس از طریق Starlink Aviation در اختیار مسافران هواپیماهای برخی خطوط هوایی قرار می‌گیرد. به گفته اسپیس ایکس، کاربران می‌توانند در هواپیما مجهز به Aero Terminal، به اینترنت استارلینک با سرعت ۳۵۰ مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.

دیجیاتو نوشت: به گفته اسپیس ایکس، مسافران هواپیماها می‌توانند با سرویس جدید استارلینک سرعت ۳۵۰ مگابیت بر ثانیه را تجربه کنند.

دسترسی به استارلینک برای این گروه میسر شد

از سال آینده میلادی، اینترنت ماهواره‌ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس از طریق Starlink Aviation در اختیار مسافران هواپیماهای برخی خطوط هوایی قرار می‌گیرد. به گفته اسپیس ایکس، کاربران می‌توانند در هواپیما مجهز به Aero Terminal، به اینترنت استارلینک با سرعت 350 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.

به گفته اسپیس ایکس، این سرعت امکان برقراری تماس‌های تصویری و اجرای بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند. سرعت 350 مگابیت بر ثانیه بسیار بالاتر از سرعتی است که در حال حاضر اکثر شرکت‌های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هواپیماهایی که از سیستم‌های هوا به زمین استفاده می‌کنند، سرعتی نزدیک به 10 مگابیت بر ثانیه دارند و سیستم‌های ماهواره‌ای هم سرعتی بین 30 تا 100 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌کنند.

اینترنت پرسرعت در هواپیما با استارلینک Aviation

اسپیس ایکس در صفحه مربوط به این سرویس گفته در هنگام پرواز روی خشکی و آب، اینترنت در اختیار مسافران خواهد بود و میزان تاخیر آن به 20 میلی ثانیه می‌رسد. در حقیقت از آنجایی که ماهواره‌های استارلینک در تعداد بالا در مدار پایین زمین قرار دارند، همیشه یکی از آن‌ها می‌تواند بالای هواپیما قرار داشته باشد و سیگنال ارسال کند. این سرویس اواسط سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج