adexo3
۱۲۵۲۵۳۰
۷۴۱
۷۴۱
پ

انتقاد ایران از سرکوب اعتراضات در فرانسه

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، تصریح کرد: آنها از یکسو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت‌بار، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می پردازند.

ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، تصریح کرد: آنها از یکسو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت‌بار، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می پردازند.

 «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به رخدادها و اجتماعات اعتراضی جاری در فرانسه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به‌دقت دنبال می‌کنیم.

انتقاد ایران از سرکوب اعتراضات در فرانسه

کنعانی افزود: توسل به اجبار و خشونت برای باز گرداندن اعتصاب کنندگان به کار بدون توجه به خواسته‌های آنان و مقابله خشونت آمیز پلیس فرانسه با تظاهر کنندگان را محکوم می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، افزود: آنها از یک‌سو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری‌های نژادی سابقه داشته، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می‌پردازند.

بسیاری از اتحادیه‌های کارکنان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و در فرانسه از روز سه‌شنبه (۱۸ اکتبر/ ۲۶ مهر) دست از کار کشیدند تا به فراخوان اعتصاب سراسری و اعتراض گسترده به وضعیت دستمزد بپیوندند.

همچنین فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند، با پلیس محلی درگیر شده اند و کار به زد و خورد شدید کشیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج