۱۲۵۲۵۵۸
۱۲۲۹
۱۲۲۹
پ

همکارکشی با دلایل عجیب و باورنکردنی!

یکی از قتل‌هایی که بار دیگر شاهد افزایش آن در کشور هستیم نزاع بین کارگران و قتل کارگر توسط همکار دیگرش است.

فرارو: یکی از قتل‌هایی که بار دیگر شاهد افزایش آن در کشور هستیم نزاع بین کارگران و قتل کارگر توسط همکار دیگرش است. این‌گونه قتل‌ها که بیشتر به‌خاطر عصبانیت لحظه‌ای رخ می‌دهد درحال افزایش بوده و زنگ خطر قتل در محیط کار را به صدا در آورده است.

همکارکشی با دلایل عجیب و باورنکردنی!

قتل در رستوران

چند روز قبل اهالی محله چیذر با شنیدن صدای دادوفریاد چند کارگر از داخل یک رستوران موضوع را با پلیس در میان گذاشتند. تا رسیدن پلیس اهالی به داخل رستوران رفتند و با سه کارگر غرق خون روبه‌رو شدند. چند متر آن‌سوتر کارگر دیگری با چاقوی خونی اهالی را تهدید می‌کرد تا اجازه دهند او فرار کند.

اهالی به او اجازه فرار دادند، اما او را تعقیب کرده و چند صد متر پایین‌تر کارگر چاقو به دست دستگیر شد.

با انتقال سه کارگر به بیمارستان ساعتی بعد یکی از آن‌ها که پسری ۲۲ ساله بود جانش را از دست داد.

در تحقیقات اولیه یکی از کارگران که حال بهتری داشت به مأموران گفت: ما چهار نفر هر شب در رستوران می‌خوابیدیم و جای خواب نداشتیم. ساعتی بعد از این‌که خوابیدیم متوجه سروصدای دو نفر از کارگران شدم. وقتی به آن‌جا رفتم نمی‌دانم بر سر چه چیزی دو کارگر مشاجره می‌کردند، اما به یکباره مسعود ۲۷ ساله چاقو را برداشت و شروع به زدن مقتول کرد. من و همکار دیگرم برای پادرمیانی وسط رفتیم که او ما را هم با چاقو زد.

در ادامه قاتل جوان در اظهارات ضدونقیضی مدعی شد: مقتول همیشه به من فحاشی می‌کرد به‌همین خاطر تصمیم گرفتم او را بزنم، شب حادثه بار دیگر با هم درگیر شدیم و او فحش ناموس داد من هم عصبانی شدم و با چاقو او را زدم.  عصبانی بودم و هنگامی‌که همکارانم برای پادرمیانی آمدند آن‌ها را نیز مجروح کردم.

تحقیقات بیشتر در رابطه با این قتل ادامه دارد.

همکارکشی با دلایل عجیب و باورنکردنی!

قتل با یک هل ساده

چندی قبل چندی قبل مأموران کلانتری بازار در جریان درگیری مرگ‌بار دو همکار قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل مشخص شد جنایت در فروشگاه شیرآلات ساختمانی رخ داده‌ است.

در این حادثه مرد ۳۵ ساله هنگام جروبحث با همکار سی ساله‌اش او را به سمت عقب هل می‌دهد، اما مرد جوان تعادلش را از دست داده و با شدت به ویترین مغازه برخورد می‌کند.

پس‌ از برخورد مرد سی ساله ویترین شکسته و یکی از تکه‌های شیشه گردن او را می‌برد.

بلافاصله اورژانس و نیرو‌های امدادی فراخوانده شدند، اما پسر جوان جانش را به‌علت شدت جراحات و خون‌ریزی شدید از دست داد.

قاتل در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: اصلا قصد نداشتم مرتکب قتل شوم، اما من فقط او را هل دادم که همین باعث شد او تعادلش را از دست داده و از پشت به ویترین مغازه برخورد کند. واقعاً هیچ قصدی برای قتل نداشتم و مثل همیشه فکر می‌کردم یک اختلاف ساده است که با بگو مگو حل می‌شود.

همکارکشی با دلایل عجیب و باورنکردنی!

فرو کردن سیخ در سر همکار آشپز

مهر سال ۸۶ مسئولان بیمارستان فیاض‌بخش در تماس با پلیس از مرگ مشکوک مرد میان‌سالی به‌علت ضربه به سرش خبر دادند.

با حضور مأموران کلانتری در محل مشخص شد مرد میان‌سال به‌علت فرو رفتن سیخ کباب در سرش جانش را از دست‌ داده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول به همراه چند نفر دیگر در یک شرکت کار می‌کردند و هنگام ناهار یکی از کارگران که مشغول درست کردن کباب بود، هنگامی‌که مقتول دسته کتری را می‌شکند و برای ترساندنش سیخ کباب را به سمت او پرت می‌کند، اما سیخ کمانه کرده و در سر کارگر فرو می‌رود.

با دستگیری قاتل او اعتراف کرد که سیخ را به سمت مقتول ۴۵ ساله پرتاب کرده‌ است.

در جلسه دادگاه متهم به قتل گفت:  مشغول درست کردن کباب بودم که مقتول دسته کتری را شکاند. برای این‌که او را بترسانم سیخ کباب را به سمتش پرت کردم، اما سیخ با برخورد به یخچال کمانه کرد و در سر او فرود آمد، من نمی‌خواستم مرتکب قتل شوم و فقط می‌خواستم او را بترسانم.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی ۱۵ سانت از سیخ در سر مقتول فرورفته و علاوه‌ بر استخوان‌ها تمام بافت مغز را تخریب کرده بود. خانواده مقتول برای قاتل درخواست قصاص کردند.

قتل همکار به جای ناقص کردن

۳۰ فروردین ۹۴ بود که مأموران پلیس تهران در جریان مرگ یک کارگر افغان قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل جنایت مشخص شد ضیا جوان ۲۲ ساله به‌علت اصابت چاقو به قسمت ران پایش و خون‌ریزی شدید جانش را از دست‌ داده است.

دو نفر از کارگران که همراه او در ساختمان بودند در تحقیقات مدعی شدند نیمه‌شب با صدای خس‌خس بیدار شدیم و متوجه شدیم که زیاد چاقو خورده‌ است. ما نمی‌دانیم چه کسی او را به قتل رسانده‌ است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه بالاخره کارآگاهان متوجه شدند چندی قبل ضیاء به‌تازگی به‌عنوان کارگر در ساختمان مشغول و کارگر قبلی اخراج شده بود.

با توجه به این‌که مأموران احتمال دادند کارگر اخراجی برای انتقام دست به جنایت زده باشد، موسی ۱۹ ساله را دستگیر کردند.

پسر افغان در ابتدا منکر هرگونه قتلی شد، اما بالاخره بعد از دو ماه بازداشت لب به اعتراف گشود و گفت: می‌خواستم کاری کنم که ضیا نتواند راه برود و به‌همین خاطر از کار اخراج شود و من جایگزینش شوم. تصمیم گرفتم با چاقو ضرباتی به پایش بزنم، اما نمی‌دانستم که ضرباتم را در بدترین جای ممکن زده‌ام و او در کمتر از یک ساعت می‌میرد. من نمی‌خواستم قتل انجام دهم و فقط می‌خواستم بتوانم به سر کار خودم برگردم.

همکارکشی با دلایل عجیب و باورنکردنی!

قتل همکار به خاطر خروپف

چندی قبل مرد جوانی به پلیس مشهد مراجعه و از گم شدن یکی از کارگرانش در کارگاه مبل‌سازی خبر داد. در ادامه این فرد مدعی شد یکی دیگر از کارگران هم نیز از زمانی‌که محمود مفقود شده‌ به محل کار نیامده‌ است.

ماموران احتمال یک جنایت را داده و به‌همین دلیل تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند فرد مفقود شده و یکی دیگر از کارگران هفته‌ای چهار روز در یک اتاق با هم می‌خوابیدند.

با شناسایی  هویت مرد جوان تحقیقات آغاز و او در منطقه خواجه ربیع شناسایی شد. با دستگیری امید او در جریان تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت:  من و مقتول علاوه‌ بر همکاری، دوست بودیم و با هم در آن اتاق مواد مصرف می‌کردیم. از چندی قبل ما تصمیم به ترک گرفتیم و من توانستم مواد مخدر صنعتی را ترک کنم.

او ادعا کرد: روز حادثه محمود هنگام خواب پرگویی می‌کرد که از او خواستم بخوابیم. وقتی خوابید چندباری خروپف‌های وحشتناکی می‌کرد که او را بیدار کردم، اما فایده نداشت. به‌خاطر این‌که خروپف می‌کرد اعصاب مرا به‌هم ریخت و من هم او را کشتم. جسدش را با خودروی خودش به بیابان‌های جاده کلات بردم و دفن کردم بعد هم خودرو را در یک خیابان رها کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج