۱۲۵۲۸۰۰
۸۹۷۳
۸۹۷۳
پ

رئیس دانشگاه الزهرا خبر داد

افزایش دانشجویان تهرانی متقاضی غذای دانشگاه!

رئیس دانشگاه الزهرا با اشاره به قیمت بالای غذا گفت: تعداد دانشجویان تهرانی که برای صرف وعده ناهار به رستوران دانشگاه مراجعه می‌کنند، نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است که دلیل آن به‌ صرفه بودن هزینه غذا در دانشگاه است.

ایسنا: رئیس دانشگاه الزهرا با اشاره به قیمت بالای غذا گفت: تعداد دانشجویان تهرانی که برای صرف وعده ناهار به رستوران دانشگاه مراجعه می‌کنند، نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است که دلیل آن به‌ صرفه بودن هزینه غذا در دانشگاه است.

افزایش دانشجویان تهرانی متقاضی غذای دانشگاه!

دکتر فریده حق‌بین اظهار کرد: یکی از معضلات فعلی در دانشگاه‌های کشور بحث تغذیه است. پیش از کرونا قیمت یک پرس غذای دانشجویی به عنوان مثال ۱۸ هزار تومان بود. اما پس از آزاد شدن قیمت چند کالای اساسی، این غذا برای دانشگاه حدود ۵۵ هزار تومان هزینه داشت که تنها ۲ تا ۳ هزار تومان آن را دانشجویان پرداخت می‌کنند و باقی مبلغ را دانشگاه باید پرداخت کند که در مجموع هزینه‌ بسیاری سنگینی است.  

وی در این خصوص ادامه داد: دانشجویان خوابگاهی ما در فهرست دریافت غذا هستند. در روال عادی ما حدودا بیش ۱۰۰۰ پرس غذا برای دانشجویان ساکن تهران در نظر می‌گرفتیم که در حال حاضر این تعداد بسیار افزایش پیدا کرده و مشخصا در وعده ناهار، تعداد دانشجویان بسیار زیاد شده است.  

دکتر حق‌بین با بیان اینکه دانشجویان درخواست دریافت غذای ارزان قیمت‌تر دارند، خاطرنشان کرد: ترم گذشته ما حتی دانشجویان ساکن تهران داشتیم که در روزهایی که کلاس نداشتند، به دانشگاه مراجعه می‌کردند تا از رستوران دانشگاه غذا سفارش دهند و هزینه غذا برای آنها به صرفه باشد.  

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج