جاباما
۱۲۵۲۸۷۹
۱۹۸۹
۱۹۸۹
پ

رپورتاژ آگهی

هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول برای اقامتی راحت

ترین هتل دبی و استانبول کدام‌ها هستند؟ چگونه راحت و سریع بهترین هتل این شهر‌ها را پیدا و رزرو کنیم؟ اگر این موارد از جمله سوالات شما هستند، تا انتها با این مطلب همراه باشید.

دبی و استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان هستند که هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می‌شوند. به همین علت هتل و مکان‌های اقامتی بسیار زیادی در این شهر‌ها احداث شده است. اما بهترین هتل دبی و استانبول کدام‌ها هستند؟ چگونه راحت و سریع بهترین هتل این شهر‌ها را پیدا و رزرو کنیم؟ اگر این موارد از جمله سوالات شما هستند، تا انتها با این مطلب همراه باشید تا هم با تعدادی از هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول برای اقامتی راحت آشنا شوید هم با بهترین راه برای رزرو هتل.

هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول برای اقامتی راحت

هتل کارلتون پالاس، اقامتگاهی نزدیک برج ساعت دبی

یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره دبی، کارلتون پالاس نام دارد که در گذشته با نام «فرمرلی متروپلیتان» شناخته می‌شد. این هتل مدرن و لوکس واحد‌های اقامتی متنوعی دارد همچنین خدمات رفاهی و تفریحی خوبی به مسافران ارائه می‌کند مواردی مانند:

خدمات حمل و نقل و تاکسی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهبانی، صرافی، لاندری، صندوق امانات، فروشگاه شبانه روزی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان، رستوران ملل، پرسنلی کارآزموده و مجرب، استخر شنا بر روی پشت بام مرکز بدنسازی، کلوپ شبانه، زمین گلف و... نکته مهم دیگر راجع‌به هتل کارلتون دسترسی بسیار خوب آن به مراکز تفریحی تجاری دبی است. مواردی مانند مرکز خرید الغدیر، بازار طلا، دبی مال، برج خلیفه و...

آوانی دیرا دبی، هتلی پنج ستاره در منطقه فرهنگی دیره

آوانی دیرا یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره دبی است که امکاناتی عالی و موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. در این خدماتی مانند سالن بدنسازی، اتاق‌های لوکس و زیبا، استخر چهر فصل روباز در پشت بام، رستوران بسیار مجهز با منوی کامل و سرو انواع غذاها، ترانسفر فرودگاهی و... ارائه می ۲ ود. این هتل زیبا در منطقه فرهنگی دیره قرار دارد و فاصله آن تا مراکز تجاری و تفریحی دبی بسیار کم است. مکان‌هایی مانند: میدان ساعت دبی، بازار مرشد، مجتمع تجاری سیتی سنتر دیره، بازار عطر، دلفیناریوم، موزه دبی، پارک آبی لاگونا، برج خلیفه و...

هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول برای اقامتی راحت

پولمن دبی جمیرا لیکس تاورز، چشم اندازی به بی‌نهایت

هتل پولمن دبی یکی از هتل‌های پنج ستاره شیخ زاید دبی است که امکانات خارق‌العاده‌ای دارد. ۳۵۴ واحد اقامتی که همگی چشم انداز زیبایی به شهر دارند و با وسایل و امکانات مدرن تجهیز شده‌اند. در این هتل امکاناتی مانند استخر روباز، سالن‌های آفتاب، سالن بدنسازی، آبگرم، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام بخار، خدمات خشکشویی، اتاق کنفرانس، رستوران و کافی‌شاپ‌های مجهز و... هتل پولمن دسترسی خوبی به مراکز تفریحی چون: پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی وایلد، جزایر نخلی پالم، پیست اسکی دبی، مجتمع تجاری ابن بطوطه و... دارد.

برخی دیگر از هتل‌های پنج ستاره که برای رزرو هتل دبی می‌توانند انتخاب خوبی باشند، عبارتند از:

  1. هتل مدیا روتانا
  2. هتل کراون پلازا
  3. هتل فیرمونت
  4. هتل کمپینسکی
  5. هتل شرایتون
  6. هتل اچ
  7. هتل کنراد

هتل سلطان احمد استانبول، هتلی مدرن و نو ساز

هتل سلطان احمد یکی از هتل‌های پنج ستاره استانبول است که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها از نظر دکوراسیون شناخته می‌شود. معماری خاص، فضا‌های منحصر به فرد وجود امکانات تفریحی مانند استخر روی بام باعث شده‌اند که این هتل در بین خانم‌ها بسیار محبوب باشد. به همین علت معمولا در تعطیلات و فستیوال‌ها این هتل بسیار شلوغ می‌شود. اما اگر شما دوست دارید دار این اقامت کنید و از امکاناتی، چون رستوران در فضای باز، استخر، سالن ورزشی با تجهیزات فوق مدرن، حمام سنتی و... استفاده کنید، از فلایتیو کمک بگیرید.

هتل شانگری لابوسفوروس، هتل پنج ستاره استانبول

شانگری لابوسفوروس هتلی لوکس و پنج ستاره است که چشم انداز و امکانات بسیار خوبی دارد. تمام اتاق‌های این هتل رو به دریا یا باغ هستند و امکاناتی شیک و مدرن را در خود جای داده‌اند. در هتل هم خدماتی مانند استخر، اسپا، سونا، جکوزی، رستوران و کافی شاپ مجهز با منوی بسیار کامل و... ارائه می‌شود.

هتل ویندهام گرند استانبول

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره استانبول که اقامت در آن می‌تواند بسیار لوکس و رویایی باشد، هتل ویندهام گرند کلامیس مارینا است که مسافران زیادی مشتاق اقامت در آن هستند. این هتل زیبا با الهام از عمارت‌های قدیمی و کاخ سلطنتی ساخته شده و در آن امکاناتی چون: استخر رو باز، سالن اسپا، پارکینگ رایگان، دکوراسیون شیک و مدرن اتاق‌ها، لابی بزرگ، اتاق جلسات، مجهز به هشت رستوران و کافی شاپ همراه با منوی بین المللی و... ارائه می‌شود.

هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول برای اقامتی راحت

از دیگر هتل‌های پنج ستاره موجود در این شهر که در هنگام رزرو هتل استانبول می‌توانند در لیست شما قرار بگیرند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. هتل سی‌وی‌کا پارک بسفر استانبول
  2. هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس
  3. هتل چراغان پالاس کمپینسکی
  4. هتل فور سیزنز بوسفوروس
  5. هتل رافلز استانبول
  6. هتل سوهو هاوس استانبول

اقامت راحت در هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول با فلایتیو

مهم‌ترین بخش هر سفر محل اقامت و داشتن خوابی خوب و عمیق است. زیرا در صورت عدم داشتن خواب کافی و یا اقامت در محلی ناراحت نمی‌توانید خوش بگذرانید و از مراکز تفریحی و تجاری لذت ببرید. مخصوصا زمانی که به جاهایی، چون دبی و استانبول سفر کرده باشید. در چنین مواردی که شناخت کافی نسبت به محیط ندارید و قصد رزرو یک هتل خوب و راحت را دارید، به سراغ فلایتیو بروید؛ بستری امن و مناسب که می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره دبی و استانبول را در آن جستجو و مناسب‌ترین آن را برای خودتان رزرو کنید؛ بنابراین دیگر نیاز نیست نگران محل اقامت خود باشید. با فلایتیو همه چیز آسان می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج