جاباما
۱۲۵۳۵۶۸
۲۱۹۴
۲۱۹۴
پ

پیش‌بینی وقایع اخیر از سوی رهبر انقلاب

سردار رفیعی با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران حاصل خون‌های شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است، گفت: آمریکا و عیادی داخلی آن بدانند که اگر به پرچم این کشور بی‌احترامی کنند، همه دارایی‌هایشان در منطقه را به آتش کشیده و خواهیم سوزاند.

خبرگزاری تسنیم: سردار رفیعی با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران حاصل خون‌های شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است، گفت: آمریکا و عیادی داخلی آن بدانند که اگر به پرچم این کشور بی‌احترامی کنند، همه دارایی‌هایشان در منطقه را به آتش کشیده و خواهیم سوزاند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در همایش پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت که در سالن اجتماعات اداره ارشاد بویین‌زهرا برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: یکی از دلایل برپایی این اغتشاشات از سوی دشمن این بود که می‌خواستند دستاورد بزرگ ملت ایران در پیاده‌روی اربعین دیده نشود.

وی اضافه کرد: دشمنان ما قبل از اربعین از طریق یک‌سری کارهای تروریستی و فریب برخی رهبران عراقی تلاش کردند که بین ملت ایران و عراق تفرقه بیندازند، اما با بصیرت مرجعیت شیعه در عراق این توطئه شکست خورد و اربعین امسال به بزرگ‌ترین جلوه اتحاد ملت‌های ایران و عراق تبدیل شد و همه قدرت ملت ایران را در اربعین مشاهده کردند.

رفیعی آتانی با اشاره به راهپیمایی دیروز در اروپا گفت: دشمنان نظام و انقلاب از همه کشورهای اروپایی گدایی کردند تا بلکه بتوانند ایرانی‌های خارج از کشور را در یک راهپیمایی دور هم جمع کنند، اما کل جمعیتی که گرد هم آوردند، به اندازه خودروهای افرادی که در این همایش شرکت کردند هم نبود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف دشمنان برای راه انداختن اغتشاشات به حاشیه بردن موفقیت دولت ما در پیوستن به پیمان اقتصادی بزرگ شانگهای بود و دشمن با همه تلاشی که کرد، نتوانست مانع عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای شود. ضمن اینکه دشمن می‌خواست جلو سفر رئیس‌جمهور برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را بگیرد که در این حوزه هم تیر آنها به سنگ خورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران حاصل خون‌های شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است، گفت: آمریکا و عیادی داخلی آن بدانند که اگر به پرچم این کشور بی‌احترامی کنند، همه دارایی‌هایشان در منطقه را به آتش کشیده و خواهیم سوزاند.

رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج