جاباما
۱۲۵۳۶۳۹
۲۹۸۶۰
۲۹۸۶۰
پ

با فانتوم ۳۰میلیاردی کوروش منصوری آشنا شوید

رولز رویس فانتوم منصوری – Mansory Rolls Royce Phantom یک سدان لاکچری یا بهتر بگوییم، اثری هنری با قیمت یک میلیون دلار است.

گجت‌نیوز نوشت: رولز رویس فانتوم منصوری – Mansory Rolls Royce Phantom یک سدان لاکچری یا بهتر بگوییم، اثری هنری با قیمت یک میلیون دلار است.

با فانتوم ۳۰میلیاردی کوروش منصوری آشنا شوید

لقب «بدون نقص»، واقعا برازنده‌ی خودروهای رولز رویس است اما کوروش منصوری اینطور فکر نمی‌کند! در ادامه به سراغ آخرین شاهکار تیونر ایرانی تبار آلمانی می‌رویم و با تغییرات آن آشنا می‌شویم.

معرفی و قیمت رولز رویس فانتوم منصوری

در همین ابتدای کار باید بگوییم که جدیدترین محصول از تیونینگ Mansory، فقط برای بازار آلمان تولید شده است و قیمت آن تقریبا برابر با یک میلیون دلار (حدود ۳۰ میلیارد تومان) خواهد بود.

تغییرات رولز رویس فانتوم منصوری نسبت به نسخه معمولی، از همان جلوپنجره شروع می‌شوند. یعنی جایی که چراغ‌های ال ای دی DRL و یک اسپلیتر دوال از جنس فیبر کربن را می‌بینیم. همچنین ستون‌های مشکی رنگ جلو پنجره به نور پردازی با رنگ نارنجی هم مزین شده‌اند تا با خط ممتد در نمای کناری، مهره‌ی رینگ‌ها و تریم داخلی، هماهنگی بیشتری داشته باشند. به علاوه نشان مخصوص رولز رویس یا همان «اسپریت اف اکستاسی» هم به رنگ نارنجی درآمده است.

زمانی که از نمای عقب به رولز رویس فانتوم منصوری نگاه می‌کنیم، سیستم اگزوز کواد اکتیو با کنترل از راه دور را می‌بنییم که در کنار اسپویلرهای نصب شده روی صندوق عقب و شیشه، حسابی چهره‌ی رولز رویس Mansory Phantom را خشن‌تر کرده‌اند. البته مهم‌ترین ویژگی این خودرو، رنگ مشکی مات به حساب می‌آید که حس و حال مافیایی بودن را به شما القا می‌کند.

با فانتوم ۳۰میلیاردی کوروش منصوری آشنا شوید

گلگیرهای جدید با هواکش، اسکیرت ها یا همان بال‌های آیرودینامیکی در نمای کناری با جنس فیبر کربن و رینگ‌های ۵ پره دوال DX۵ با ابعاد ۲۴ اینچی و رنگ مشکی هم از مهم‌ترین تغییرات ظاهری در رولز رویس فانتوم منصوری به حساب می‌آیند.

با فانتوم ۳۰میلیاردی کوروش منصوری آشنا شوید

زمانی که درب این سدان لوکس و یک میلیون دلاری را باز می‌کنید، با نمایشگاهی از چرم نارنجی، چوب و فیبر کربن طرف خواهید شد که شاید رنگ آن با سلیقه هر کسی سازگار نباشد اما نمی‌توانید در مورد کیفیت کابین اعتراضی کنید!

همچنین از زیر کاپوت هم اخبار پر سر و صدایی به گوش ما می‌رسد. پیشرانه رولز رویس فانتوم منصوری از یک قاب جدید فیبر کربنی با لوگو Mansory بهره می‌برد و تغییرات تیونینگی هم شامل حال آن شده است.

با فانتوم ۳۰میلیاردی کوروش منصوری آشنا شوید

این پیشرانه‌ ۱۲ سیلندر تویین توربو شارژ ۶.۷۵ لیتری اکنون می‌تواند ۶۰۲ اسب بخار قدرت و تقریبا ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور را راهی چرخ‌های عقبی کند. یعنی حدودا ۴۰ اسب بخار و ۵۰ نیوتن متر بیشتر از نسخه‌ی معمولی. در انتهای کار باید بگوییم که قیمت این خودرو شاید در برابر محصولاتی مانند مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری با برچسب ۷۰۰ هزار دلار، کمی هیجان انگیز به نظر برسد اما زمانی که به هیولاهای این تیونر ایرانی تبار مانند بوگاتی ویرون Vivere لیمیتد ادیشن با قیمت ۳.۴ میلیون دلار نگاه می‌کنیم، شاید همه چیز کمی منطقی‌تر به نظر برسد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج