۱۲۵۳۶۸۴
۲۷۸
۲۷۸
پ

۷ میلیون دانش آموز معلم ورزش ندارند؟

چند روز پیش در خبر ها دیدم که با کمال تاسف سخنگوی آموزش و پرورش اعلام نموده اند که ۷ میلیون دانش آموز معلم ورزش ندارند ! من جای ایشان بودم بجای اعلام این مطلب اول استعفا می دادم؟

خبرآنلاین: چند روز پیش در خبر ها دیدم که با کمال تاسف سخنگوی آموزش و پرورش اعلام نموده اند که ۷ میلیون دانش آموز معلم ورزش ندارند ! من جای ایشان بودم بجای اعلام این مطلب اول استعفا می دادم؟

اول عین و اصل خبر:

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: برای هفت میلیون دانش‌آموز، معلم ورزش نداریم. این هفت میلیون دانش‌آموز بیشتر در دوره ابتدایی‌اند و در دوره متوسطه اول و دوم با چالش جدی روبه‌رو نیستیم./ ایسنا

نیازی به بیان اینکه ورزش چیست و در دوران تحصیل بخصوص زمان مدرسه چه تاثیراتی بر دانش آموزان و فکر آنها دارد و چقدر در کارهای جمعی و یادگیری، مشارکت و قبول مسئولیت، فیزیک، روح و روان کودکان تاثیر مثبت دارد مواردی را بنده ناچیز مطرح نمایم ! این امر پر واضح است !

آقای سخنگو، این مشکل را چه کسی باید حل کند !! بیان این مطلب یعنی چه ؟ مگر غیر از وزارت متبوع فرد یا ارگان دیگری می تواند به مسئله بپردازد ؟ این یعنی ما کارمان را درست انجام نداده‌ایم !

حال توصیه ای دارم برای رفع معضل بشرح زیر، با دانشگاه های مناطقی که معلم ورزش ندارند (الحمدالله در هر روستایی امروزه یک دانشگاه داریم !؟) تماس بگیرید و طی اطلاعیه‌ای از اساتید خواهش کنید که روزی دو ساعت در هر هفته هر استاد این امر خطیر را در مدارس همجوار خود بصورت داوطلبانه بعهده بگیرند و در عوض دانشگاه ۴ ساعت در هفته (بعلاوه رفت و آمد) از آنها قبول نماید. هم مشکل ورزش بچه ها حل می شود، هم با اساتید آشنا می شوند و برای آینده دانش آموزان این ارتباط مفید است و هم افتخاری است برای اساتید که در امور آموزشی کشور و بخصوص کودکان این مرز و بوم شریک شوند !

در خاتمه شما باید این نوع راه حلها را پیگیر باشید نه افرادی مثل من ! الحمدالله این بحران راه حلهای زیادی دارد، البته ذکر مصیبت یکی از آنها نیست فقط کمی خلاقیت می خواهد و بس!

*استاد نمونه کشور، در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران، بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران و موسس انجمن زبدگان شهر در کشور

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج