adexo3
۱۲۵۳۸۲۱
۱۰۷۲
۱۰۷۲
پ

تصمیم کمیته درباره شریفی‌های بازداشتی

دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی دانشگاه شریف با موضوع وقایع اخیر این دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطرح‌شده برگزار شد.

همشهری آنلاین: دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی دانشگاه شریف با موضوع وقایع اخیر این دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطرح‌شده برگزار شد.

تصمیم کمیته درباره شریفی‌های بازداشتی

 روز دوشنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ دومین جلسه فوق العاده شورای انضباطی دانشگاه شریف با حضور اعضای شورای بدوی و تجدیدنظر به‌منظور بررسی وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه برگزار شد. در این جلسه نحوه رسیدگی به گزارش‌ها و دعوت دانشجویان به شورا برای تفهیم موارد تخلف تشریح شد.

در ادامه اعضای شورا در جریان صدور دستور جلوگیری موقت از ورود مسببان برهم زدن امنیت دانشگاه، تخریب و درگیری، تا رسیدگی به پرونده‌ها در شورای انضباطی، قرار گرفتند و با ابراز تاسف از بروز این وقایع، بر رسیدگی بدون تبعیض به تخلفات انجام شده و تسریع در ارسال مستندات برای رسیدگی فوری به گزارش‌ها تاکید کردند.

همچنین شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.

در پایان این جلسه اعلام شد، دانشجویانی که در روزهای گذشته مورد ضرب و شتم یا فحاشی قرار گرفته‌اند می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را به آدرس ایمیل scc@sharif.edu جهت پیگیری و بررسی در شورای انضباطی ارسال کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج