۱۲۵۴۲۷۰
۳۶۶۱
۳۶۶۱
پ

تعداد مجروحان حادثه شاهچراغ افزایش یافت

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعداد مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۳۰ نفر رسید، گفت: در این حادثه با انسان‌های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک دو ساله هم رحم نمی‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعداد مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۳۰ نفر رسید، گفت: در این حادثه با انسان‌های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک دو ساله هم رحم نمی‌کنند.

تعداد مجروحان حادثه شاهچراغ افزایش یافت

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان استان فارس و همچنین تعدادی از قضات، با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بیمارستان نمازی شیراز گفت: خدمت خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می کنم. در این حادثه با انسان های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک ۲ ساله هم رحم نمی کنند؛ فرد تروریست در این حادثه بی‌هدف اقدام به تیراندازی کرده و تعدادی از مصدومان این حادثه کودک هستند.

‌موسوی با بیان اینکه پرونده توسط مسئولان قضایی استان در حال رسیدگی است و ‌در این حادثه ۳۰ نفر مجروح و ۱۳ نفر شهید شده‌اند، افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان مرکز استان و بازپرس های ویژه در محل حاضر شدند و حسب دستور رئیس قوه قضاییه عاملین و افراد دخیل در این حادثه در حال شناسایی هستند و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج