اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۴۷۲۱
۵۰۳
۵۰۳
پ

با به کارگیری متدهای روز دنیا ثروتمند شویم

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید.

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. پایبندی به تکنیک‌های گذشته، سبب هدر رفتِ زمان و هزینه شما گردیده و در مدت‌زمانِ کوتاهی از چرخه‌ی رقابت خارج خواهید شد.

کیوی ایرانی

تولید کنندگان و عضه کنندگان کیوی ایرانی جزو بهترین و با کیفیت ترین تامین کنندگان کیوی صادراتی و درجه یک در جهان هستند که رکورد تولید ۲۰۰ هزارتن در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده اند و از سال ۱۹۹۳ یکی از ده صادر کننده برتر کیوی در جهان است. 

با به کارگیری متدهای روز دنیا ثروتمند شویم

صادرات کیوی

صادرات کیوی که یکی از محصولات باغی ارزآور بوده که طی سال‌های اخیر وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است. خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محول در دنیا شده است.کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است. ویتامین ث موجود در کیوی ۲ برابر پرتقال، ۶ برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن ۸ برابر سیب است.

با به کارگیری متدهای روز دنیا ثروتمند شویم

کیوی صادراتی

کیوی صادراتی عمده تهران از نظر قیمتی نسبت به ارزش واقعی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. این محصول از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد و در امر صادرات روند و رونق صعودی را طی می کند. همانطور که مطلع هستید، امروزه خرید اینترنتی انواع میوه در بسته بندی ها با وزن های گوناگون توسط مشتریان رشد بسیار قابل توجهی داشته و مورد استقبال تعداد زیاد از افراد قرار گرفته است.

با به کارگیری متدهای روز دنیا ثروتمند شویم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج