جاباما
۱۲۵۴۷۴۸
۱۲۲۶
۱۲۲۶
پ

۵ رنگ پاییزی برای اضافه کردن به استایل مردانه

فصل پاییز رنگارنگ‌ترین فصل سال است. در این فصل معمولا رنگ‌هایی در دنیای مد محبوب می‌شود که مردان هم به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

دیجی کالامگ: فصل پاییز رنگارنگ‌ترین فصل سال است. در این فصل معمولا رنگ‌هایی در دنیای مد محبوب می‌شود که مردان هم به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

۵ رنگ پاییزی برای اضافه کردن به استایل مردانه

معمولا آقایان برای انتخاب کردن رنگ‌های متفاوت در استایلشان دچار شک و تردید هستند. اما رنگ‌هایی که در این فصل می‌توانید استفاده کنید، جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد.

رنگ‌های پاییزی برای استایل مردانه

۵ رنگ پاییزی برای اضافه کردن به استایل مردانه

اگر فکر می‌کنید که رنگ طوسی و مشکی سرمه‌ای تکراری شده و دوست دارید برای امسال در فصل پاییز از رنگ‌های متنوع‌تری استفاده کنید، می‌توانید رنگ‌های محبوب پاییزی را انتخاب کنید. این رنگ‌ها زیاد روشن نیستند که برای پوشیدن آن‌ها تردید داشته باشید. اگر تا به حال لباس‌های رنگی نپوشیده‌اید این فصل فرصت خوبی است که تا رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

۱. آبی رویال

اگر بیشتر لباس‌های شما تیره، مشکی، طوسی و سرمه‌ای است، بد نیست که امسال برای پاییز یکی از لباس‌های اصلی خود را با رنگ آبی رویال بخرید. این رنگ ممکن است یادآور رنگ‌های روشن تابستانی باشد ولی برای وقتی که زیاد با رنگ‌ها میانه‌ای ندارید و تازه تصمیم گرفته‌اید که رنگی‌تر بپوشید، شروع خوبی است. این رنگ معمولا به بیشتر افراد یا رنگ پوست‌های مختلف می‌آید و برای فصل پاییز هم مناسب است.

۲. خاکستری

شاید فکر کنید خاکستری رنگی کسل‌کننده‌ای برای پاییز است ولی این رنگ مزیت‌های فراوانی دارد. یکی اینکه در طیف‌های مختلف از تیره تا روشن در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سایر قسمت‌های استایل خود، طیف مناسب را انتخاب کنید. دوم اینکه با هر رنگ دیگری که بخواهید ست می‌شود و اصلا هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ دیگر ندارید.

۳. سبز جنگلی

سبز جنگلی یکی از رنگ‌های زیبایی است که می‌توانید با خیال راحت انتخاب کنید. این رنگ روشن نیست و برای کسانی که زیاد استایل رنگی را تجربه نکرده‌اند شروع خوبی است. به‌راحتی می‌توانید آن را با بسیاری از رنگ‌های پایه که در کمد لباس همه‌ی ما پیدا می‌شود، ست کنید. مثلا مشکی، سفید و سرمه‌ای. اگر می‌خواهید رنگی جدید به کمد لباس خود اضافه کنید که برای فصل پاییز هم مناسب باشد، سبز جنگلی انتخاب خوبی است.

۴. زرد

زرد غالب‌ترین رنگ پاییز است. در این فصل طبیعت با طیف‌های مختلفی از رنگ‌های گرم به‌خصوص رنگ زرد، رنگ‌آمیزی می‌شود. برای این فصل می‌توانید طیف‌های مختلف این رنگ را انتخاب کنید. البته زردهای خیلی روشن برای این فصل مناسب نیست ولی زردهای تیره‌تر که نزدیک به خردلی و آجری باشند، انتخاب خوبی برای فصل پاییز‌اند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که رنگ زرد به‌سختی ست می‌شود و نمی‌توان آن را با لباس‌های مختلف پوشید. اما این رنگ زیبا، با بسیاری از رنگ‌های خنثی و پایه عالی می‌شود. از طوسی روشن و خاکستری گرفته تا انواع قهوه‌ای و سرمه‌ای.

۵. قرمز

رنگ قرمز رنگی نیست که آقایان، آن را راحت انتخاب کنند چون تصور می‌کنند که یک رنگ کاربردی نیست و به‌سختی ست می‌شود. اما اگر در انتخاب قسمت‌های مختلف استایل خود دقت کنید می‌توانید استایلی جذاب داشته باشید. بهتر است که این رنگ را برای شلوار انتخاب نکنید. برای لباس‌های بالاتنه می‌توانید رنگ قرمز را انتخاب کنید. اگر شک دارید می‌توانید از اکسسوری‌ها شروع کند؛ مثلا از کلاه و شال گردن. اگر دوست داشتید می‌توانید قسمت‌های اصلی از استایل خود را با رنگ قرمز انتخاب کنید.

راهنمای ترکیب رنگ‌ها برای پاییز

۵ رنگ پاییزی برای اضافه کردن به استایل مردانه

یکی از سوال‌هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که برای این استایل پاییز جذاب، کدام رنگ‌ها را با هم ست کنیم؟ قواعدی برای ترکیب رنگ لباس‌ها وجود دارد که بد نیست موقع خرید لباس به آن دقت کنید.

۱. استفاده از رنگ‌های مکمل

وقتی بخواهید دو رنگ مختلف را با هم بپوشید، بهترین انتخاب، پوشیدن رنگ‌های مکمل است. این رنگ‌ها در چرخه‌ی رنگ درست در مقابل هم قرار دارند. اگر در فصل پاییز بیشتر لباس‌های شما از طیف رنگ قهوه‌ای است، می‌توانید به عنوان رنگ مکمل، کمی رنگ سبز به استایل خود اضافه کنید. برای اینکه شادابی و جذابیت استایل شما بیشتر شود می‌توانید از نارنجی و انواع زرد هم استفاده کنید. این رنگ‌ها با انواع آبی هم به‌خوبی ست می‌شود.

۲. انتخاب رنگ برای لباس‌های رویی

در فصل پاییز معمولا لایه‌لایه لباس می‌پوشیم و استایل ما ترکیبی از چندین لباس مختلف است. لباس‌های اصلی یعنی شلوار و بلوز یا پیراهن، لباس‌های اصلی و زیرین محسوب می‌شوند. برای لباس‌های رویی مثلا پافر، ژاکت و کاپشن و سوییشرت رنگ‌های متنوع را انتخاب کنید. لباس‌های پایه را می‌توانید از رنگ‌های خنثی و تیره انتخاب کنید. یعنی اگر قرار است فقط یک رنگ به استایل خود اضافه کنید، بهتر است که آن رنگ برای لباس‌های رویی باشد.

۳. رنگ‌های روشن

رنگ های روشن برای فصل‌های سرد سال هم مناسب‌اند. معمولا این باور اشتباه وجود دارد که رنگ روشن فقط برای تابستان است. اگر دوست دارید در پاییز از رنگ‌های روشن استفاده کنید سعی کنید لباس‌هایی بخرید که پارچه‌ی آن‌ها دارای بافت خاصی باشند که ظاهر لباس از سادگی دربیاید.

۴. خاکستری و شتری

یکی از ترکیب رنگ‌های جذاب برای پاییز ترکیب خاکستری و رنگ شتری، نخودی، مازویی و طیفی از همین رنگ‌های مشابه است. این ترکیب برای موقعیت‌هایی که کمی غیررسمی‌تر هستند انتخاب خوبی است ولی حالت خودمانی ظاهر شما را هم حفظ می‌کند. ترکیب رنگ‌های جدید که قبلا آن را امتحان نکرده‌اید می‌تواند حال‌وهوای دیگری به ظاهر شما بدهد و رنگ‌هایی را کشف کنید که حسابی به شما می‌آیند ولی همیشه از آن فراری بودید.

۵. خاکستری و شرابی

این دو رنگ با هم هماهنگی جذابی دارند و در دسته‌ی رنگ‌های تیره‌ای قرار دارند که یکدیگر را به تعادل می‌رسانند. بهتر است که رنگ شرابی را برای بالاتنه و لباس‌هایی مثل کت و سوییشرت انتخاب کنید و آن را همراه با یک شلوار خاکستری بپوشید. ترکیب این دو رنگ برای لباس‌های چهارخانه‌ی پاییزی هم زیباست.

جمع‌بندی

۵ رنگ پاییزی برای اضافه کردن به استایل مردانه

پاییز فصل خوبی است تا با رنگ‌ها آشتی کنید و از آن‌ها در استایل خود اضافه کنید. خوشبختانه رنگ‌های پاییزی زیاد روشن نیستند و اگر تا به حال از رنگ در استایل مردانه استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت از این رنگ‌ها شروع کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج