۱۲۵۵۸۸۵
۳۶۵
۳۶۵
پ

گوشی تاشو هواوی Pocket S با قیمت زیر ۹۰۰ دلار

این گوشی هوشمند که در نسخه پایه قیمتی نزدیک به ۸۲۰ دلار دارد، به نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED و دوربین دوگانه مجهز شده است.

دیجیاتو: رقابت در دنیای گوشی‌های تاشو رو به افزایش است و حالا هواوی از یک دستگاه تاشو مقرون به صرفه به نام Pocket S رونمایی کرده است. هواوی پاکت اس که نسخه ارزان قیمت هواوی P50 Pocket به حساب می‌آید، طراحی صدفی مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ دارد و قیمت پایه‌اش نزدیک به 820 دلار است.

این گوشی تاشو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و روی پنل بیرونی‌اش همچنان یک نمایشگر دوم دایره‌ای شکل مشابه نسخه اصلی دارد.

گوشی تاشو هواوی Pocket S با قیمت زیر 900 دلار

مشخصات فنی هواوی Pocket S

این گوشی تاشو هواوی به نمایشگر داخلی 6.9 اینچی OLED با رزولوشن 2790 در 1188 پیکسل مجهز شده که رفرش ریت 120 هرتز و رنگ 10 بیتی دارد. نمایشگر دوم این دستگاه 1.04 اینچی و دایره‌ای است و اطلاعات کمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سنسور اثر انگشت هواوی پاکت اس روی فریم آن به چشم می‌خورد. در بخش دوربین شاهد استفاده از دو سنسور روی پنل پشتی هستیم. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

قدرت هواوی Pocket S را تراشه میان‌رده کوالکام به نام اسنپدراگون ۷۷۸G تامین می‌کند که آن را 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. هواوی برای این گوشی هوشمندش یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی درنظر گرفته و همچنین آن را به سیستم عامل هارمونی اواس 3 مجهز کرده است.

نسخه پایه این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 822 دلار قیمت دارد. مدل مجهز به 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی هواوی Pocket S به ترتیب با قیمت 890 و 1028 دلار به فروش می‌رسند. پیش فروش این دستگاه هم‌اکنون در چین آغاز شده و از هفته آینده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز از عرضه جهانی این گوشی هوشمند اطلاعی نداریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج