۱۲۵۵۹۲۰
۱۱۱۰
۱۱۱۰
پ

توضیحات وزیر ارتباطات درباره اظهاراتش در تلویزیون

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی را درباره اظهارات شب گذشته‌اش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ارائه کرد.

همشهری آنلاین: عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی را درباره اظهارات شب گذشته‌اش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ارائه کرد.

توضیحات وزیر ارتباطات درباره اظهاراتش در تلویزیون

 وزیر ارتباطات در کانال شخصی خود در یک پیام‌رسان داخلی نوشت: «من با اشاره به پلتفرم‌های وطنی با کاربران میلیونی، داشتن چنین سرمایه‌هایی را مایه خوشحالی دانستم.»

او افزود: «اگر امروز مردم ما حتی نام پلتفرم Uber (شرکت تاکسی‌های اینترنتی) را نشنیده‌اند و از پلتفرم‌های با کیفیت و وطنی استفاده می‌کنند آیا این جای خوشحالی ندارد؟!»

زارع پور گفت: «آیا اینکه در همه جای دنیا مردم برای خرید نیازمندی‌های خود از پلتفرم‌های آمریکایی Ebay و Amazon استفاده می‌کنند و در ایران جوانان نخبه با پلتفرم‌های میلیونی نیاز مردم عزیزمان را برآورده کرده‌اند، جای خوشحالی ندارد؟! و از این دست ظرفیت‌های وطنی افتخارآمیز، می‌توان ده‌ها نمونه دیگر را هم نام برد که توانسته‌اند با کیفیت و نوآوری‌های‌شان، اقبال عمومی مردم را به خود جلب کنند.»

او ادامه داد: «بله؛ بنده نخبگانی که در وطن‌شان مانده‌اند و برای مردم کشورشان رفاهِ فناورانه می‌آفرینند را می‌ستایم و به وجودشان افتخار می‌کنم؛ معتقدم که اینها سرمایه‌های کشور و یار دولت هستند و تمام توان خود را برای حمایت از آنها به‌کار خواهم بست. این حرف امروز بنده نیست و از ابتدای استقرارم در وزارت ارتباطات، تمام تلاشم را برای حل مشکلات آنها از برطرف کردن موانع ورود به بازار سرمایه تا حمایت‌های امنیتی و قضایی از آنان را به کار بسته‌ام و تا آخرین لحظه، این مسیر را ادامه خواهم داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج