۱۲۵۶۲۷۶
۱۳۴۱۰
۱۳۴۱۰
پ

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

گویا مشکلات و جدایی که شکیرا و جرارد پیکه داشته اند، تنها یک موضوع دونفره میان این دو است زیرا خانواده ستاره کلمبیایی دنیای موسیقی هنوز هم فوتبالیست تیم بارسلونا را به عنوان عضوی از خانواده خود می‌دانند.

روزیاتو: گویا مشکلات و جدایی که شکیرا و جرارد پیکه داشته اند، تنها یک موضوع دونفره میان این دو است زیرا خانواده ستاره کلمبیایی دنیای موسیقی هنوز هم فوتبالیست تیم بارسلونا را به عنوان عضوی از خانواده خود می‌دانند.

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

آیا پیکه هنوز عضوی از خانواده شکیرا است؟

نیدیا دل کارمن ریپول، مادر شکیرا در مصاحبه ای که بیرون بیمارستانی در بارسلونا انجام داد خبر داد که ویلیام مبرک، پدر این خواننده کلمبیایی در بیمارستان بستری است و کل خانواده نگران و مراقب سلامتی او هستند.

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

مادر این هنرمند اهل آمریکای جنوبی فاش کرد که یکی از کسانی که مرتب تماس می‌ گیرد و نگران سلامت آقای مِبرک است، جرارد پیکه است که حتی برای عیادت از پدر شوهر سابقش به بیمارستان رفته است. فردی که این خانواده کلمبیایی بسیار از داشتن او در خانواده خوشحال هستند و اصرار دارند که این عضو تیم قهرمان جهان در آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ جزئی از آنها باشد.

پس از آنکه از نیدیا دل کارمن ریپول در مورد عیادت پیکه از پدر شکیرا در بیمارستان و رابطه‌ آنها علی رغم مشکلات بین این بازیکن و ستاره موسیقی پرسیده شد، او پاسخ داد: «بله، البته، ما هنوز یک خانواده هستیم.»

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

علاقه پیکه به پدرزن سابقش

بنابراین مشخص شده است که با وجود مشکلاتی که بین پیکه و خانم خواننده وجود دارد و اختلاف نظرها پیرامون حضانت فرزندانشان، علاقه مدافع تیم بارسلونا به پدرزن سابقش همچنان پابرجاست و او همچنان به اتفاقاتی که برای پدر شکیر می‌افتد اهمیت می‌ دهد.

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

در این مصاحبه از خانم نیدیا دل کارمن پرسیده شد که آیا شکیرا این یکشنبه با پدرش در بیمارستان بود که پاسخ او مثبت بود و گفت این خواننده آمریکای جنوبی هر روز به ملاقات پدرش می‌رود تا  از وضعیت سلامت او که ۹۱ سال سن دارد باخبر شود. اگرچه دلیل بستری شدن او در بیمارستان مشخص نیست اما گفته می‌ شود وضعیت پایداری دارد.

اظهارات مادر شکیرا شاید باعث ناراحتی دخترش شود

شکیرا و پیکه در ماه ژوئن از هم جدا شدند. آنها که بیش از ۱۰ سال با هم بودند دو فرزند با هم دارند. این زوج در سال ۲۰۱۰ در حین ساخت موزیک ویدیوی رسمی شکیرا برای جام جهانی «واکا واکا» با یکدیگر آشنا شدند. گزارش‌ها در اسپانیا تایید می کنند که شکیرا پس از کشف خیانت پیکه، هفته‌ها در آپارتمان خودش تنها مانده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج