adexo3
۱۲۱۷۷۹۷
۲۲۲
۲۲۲
پ

ابعاد جدیدی از بحران شدید کاتالان‌ها

باشگاه بارسلونا برنامه‌های بزرگی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد. با این حال، آخرین گزارش‌های بودجه شرایط را پیچیده‌تر از آن چیزی که به نظر می‌رسید نشان می‌دهد، کرده است.

فوتبالی: به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، شوک جدید به بارسلونا وارد شده و مشکلات قابل توجهی پیرامون این باشگاه اسپانیایی وجود دارد. سوءمدیریت باشگاه ورشکسته کاتالانی در سال‌های اخیر جزئیات جدید و مهم‌تر از همه ترسناکی را آشکار کرده است. طبق گزارش جرارد رومرو، خبرنگار سرشناسی که به باشگاه کاتالانی نزدیک است، بارسلونا به جرارد پیکه، بازیکن قدیمی خود مبلغی معادل با رقم پنجاه میلیون یورو بابت حقوق عقب افتاده و پرداخت نشده بدهکار است.

بارسلونا از کارکنان و بازیکن‌های خود خواسته بود که به دنبال بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا، از دریافت دستمزد خود چشم‌پوشی کنند. این باشگاه بخشی از دستمزد بازیکن‌های خود را به این خاطر به تعویق انداخته است.

دستمزد جرارد پیکه در باشگاه بارسلونای اسپانیا سالیانه مبلغی بیش از حدود ۴.۵ میلیون یورو خالص می‌باشد. جرارد پیکه آخرین مرتبه در اکتبر سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با کاتالان‌ها تمدید کرد. در آن زمان، مارک آندره تراشتگن، کلمنت لنگلت و فرنکی دی یونگ نیز با تمدید قرارداد خود بخشی از کاهش میزان حقوق دریافتی خود را پذیرفتند.

این اخبار کاتالانی می‌تواند شرایط آتی این باشگاه را برای نقل و انتقالات فصل بعد تحت شعاع قرار دهد. به خصوص این‌که به تازگی تابس نیز نسبت به بحران مالی بارسلونا هشدار داده بود.

باید منتظر ماند و دید که با توجه به مشکلات اخیر جرارد پیکه در زندگی شخصی‌اش و حاشیه‌هایی که در خصوص ارتباط با مادر یکی از هم‌تیمی‌های جوانش در بارسلونا به وجود آورده، سرانجام تکلیف این مبالغ طلب او از کاتالان‌ها و حتی سرنوشت و آینده این مدافع کهنه‌کار در نیوکمپ به کجا خواهد انجامید.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج