adexo3
۱۲۵۶۵۴۸
۱۰۱۵۰
۱۰۱۵۰
پ

وحید اشتری: نازنین بنیادی نماد ابتذال جنسی است

نازنین بنیادی، بازیگر انگلیسی زاده ایران در جلسه غیررسمی سازمان ملل حاضر شد و درباره اعتراضات اخیر در ایران صحبت کرد.

برترین‌ها: نازنین بنیادی، بازیگر انگلیسی زاده ایران در جلسه غیررسمی سازمان ملل حاضر شد و درباره اعتراضات اخیر در ایران صحبت کرد.

وحید اشتری: نازنین بنیادی نماد ابتذال جنسی است

بعد از این جلسه انتقادها از وی اوج گرفت. در این باره وحید اشتری، فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: بین هنرمندان افشین یکی از نمادهای ابتذال موسیقی ایرانی است. حالا دختری که در ویدئوهای نماد ابتذال برای تحریک جنسی و دیده شدن کلیپ‌ها قر و قمیش می‌آمد را بعنوان نماینده زنان ایران برده‌اند شورای امنیت تا از زن زندگی و آزادی بگوید.

وحید اشتری: نازنین بنیادی نماد ابتذال جنسی است

رسما در حال تحقیر سیستماتیک ایران و زن ایرانی‌اند. طرف نه اصلا در ایران زندگی کرده نه حتی اینجا به دنیا آمده است. خب سوابق مبارزات‌اش برای زنان ایرانی به جز قر و قمیش‌ها در کلیپ‌های مبتذل چیست؟ سرکار خانم فعال حقوق بشر تشریف دارند‌. یعنی اگر سرچ کنید چندتا سخنرانی با موضوع درخواست تحریم یا حمله نظامی به کشورشان هم در رزومه دارند. این چیزها را البته من نباید بنویسم.

ایران دوست‌هایی که به سیاست‌های اجتماعی جمهوری اسلامی منتقدند باید به خارجی‌ها یادآور شوند که ظاهرا نقش آفرینی در سیاست ایران با پری بلنده مزه کرده که ایندفعه از روی بشکه وسط تهران بلندش کرده‌اند برده‌اند وسط شورای امنیت و تریبون دستش داده‌اند. حجم توئیت‌ها و منشن‌هایی که در مورد خوشگلی طرف نوشته شده عجیب است.  رسما وارد دنیای جدیدی شده‌ایم. هر سوالی در مورد سوابق مبارزاتی، مدرک تحصیلی و تخصص سخنران بپرسید چندتا فحش آبدار می‌دهند و جایش برای‌تان از مژه مصنوعی و ابعاد بینی و فرم گونه می‌گویند. فردای درخشانی پیش رو داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج