۱۲۵۶۵۵۹
۳۷۹
۳۷۹
پ

زاکانی: بایدن به تمام معنا معلول است!

زاکانی گفت: جنس آلزایمری که رئیس جمهور آمریکا دارد دستاوردی برای ما داشته به شکلی که پس ذهن خواسته خودشان را اعلام کرده‌اند. در شرایطی که این فرد، معلول به تمام معناست و برای سرپا بودن نیازمند عصای زیربغل است و ظرف روز‌های گذشته تیر مشقی را در تاریکی شب شلیک کرده است.

ایسنا: علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین بهره‌برداری از پنج پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب‌های سطحی پایتخت با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: فتنه بزرگی در کشور روی داده که دست‌های پیدا و پنهان در این فتنه خواسته‌های حداکثری، میانی و حداقلی را دنبال می‌کند.

زاکانی: بایدن به تمام معنا معلول است!

خواسته حداکثری آن‌ها تجزیه ایران عزیز است و می‌دانند که بزرگترین مانع آن انقلاب اسلامی و اتحادی است که میان هموطنان‌مان به واسطه اسلام وجود دارد. البته در این راستا مقدمه چینی سنگینی را انجام داده‌اند. خواست میانی آن‌ها جلوگیری از سرعت و شتاب پیشرفت کشور است و تلاش می‌کنند نظام کارآمد را در دید جهانیان مخدوش کنند و خواست حداقلی آن‌ها این است که ظرفیت خدمت رسانی در کشور را کاهش دهند و در نهایت تمام تلاش آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌های حداکثری است، ولی خود را در مسیر خواسته‌های میانی و حداقلی نیز قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: در شورا و شهرداری تهران تلاش این بوده که خواست دشمن را زیر پا لگدمال کنیم و افق روشنی را پیش روی خود قرار دهیم. در همین راستا هنوز این فتنه آغاز نشده بود که ما شنبه‌های امید و افتخار را شروع کردیم و آن را مستمر ادامه خواهیم داد. امروز در این فتنه بزرگ و پیچیده به روشنی خواست دشمن مشخص شده به شکلی که رئیس جمهور آمریکا در روز‌های گذشته قول آزادی به معترضان داده است. جنس آلزایمری که رئیس جمهور آمریکا دارد دستاوردی برای ما داشته به شکلی که پس ذهن خواسته خودشان را اعلام کرده‌اند. در شرایطی که این فرد، معلول به تمام معناست و برای سرپا بودن نیازمند عصای زیربغل است و ظرف روز‌های گذشته تیر مشقی را در تاریکی شب شلیک کرده است.

زاکانی افزود: وقتی در این اعتراضات جایی آتش زده می‌شود ما باید در آنجا حاضر شویم و نسبت به خاموش کردن آتش و رفع سد معبر اقدام کنیم. وظیفه داریم در صحنه حاضر شویم و پاکبانان ما نسبت به برگرداندن شهر به حالت عادی اقدام می‌کنند. در این ایام هر شب این خدمت را مستمر ارائه کردیم. از این آشوب‌ها ناراحتیم، ولی نمی‌گذاریم شهر را آشوب زده در ذهن مردم جا بیندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج