۱۲۵۸۲۰۵
۶۵۸۲
۶۵۸۲
پ

دردسر گشت‌زنی با موتور برای سارقان سمنانی

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقانی که سرقت میلیاردی انجام دادند خبر داد و گفت: این سارقان بعد از دستگیری به انجام ۲۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

رکنا: سرهنگ سید علی میر احمدی، اظهار داشت: ۲ سارق به ۲۶ فقره انواع سرقت به ارزش تقریبی بیش از ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان آرادان اعتراف کردند.

وی درباره نحوه دستگیری این سارقان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت در یکی از روستاهای شهرستان آرادان با یک نوع شیوه و شگرد، تیمی متشکل از پلیس‌های تخصصی مأمور به دستگیری سارق یا سارقان پرونده‌ها شدند.

میراحمدی به اجرای گشت‌های منظم و برنامه‌ریزی شده در همین راستا خبر داد و اضافه کرد: سرانجام مأموران انتظامی حین گشت‌زنی به‌صورت نامحسوس، به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک مظنون که آن‌ها به محض مشاهده مأموران از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه پلیس پس از تعقیب و مراقبت موتورسیکلت، راکب را دستگیر و ترک‌نشین آن از محل متواری می‌شود، تصریح کرد: در بازرسی وسایل همراه متهم، دیلم، پیچ‌گوشتی، انبر قفلی و چاقو کشف شد.

جانشین انتظامی استان سمنان اضافه کرد: راکب ۳۰ ساله در بازجویی پلیس محل اختفاء همدست خود را اعتراف که پس از هماهنگی قضایی متهم دیگر پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

میراحمدی به تحقیقات فنی و پلیسی مأموران از متهمان اشاره و اذعان داشت: هر دو متهم در مجموع به ۲۶ فقره انواع سرقت از جمله سرقت احشام، اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان، گفت: بنابر نظر کارشناسان ارزش سرقت‌های صورت گرفته توسط متهمان را بیش از ۱۱ میلیارد ریال عنوان و از شهروندان خواست، علاوه بر توجه به هشدارهای پیشگیرانه و انتظامی، در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج