جاباما
۱۲۵۸۲۶۴
۲۴۰۴
۲۴۰۴
پ

داماد آیت‌الله سیستانی از اظهاراتش عقب‌ نشست

دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.

شفقنا: دفتر حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی داماد آیت الله سیستانی و نماینده ایشان در ایران، درباره سخنان او  توضیح داده است. مقام مسئول دفتر شهرستانی در تماس خبرگزاری شفقنا اعلام گفته «همگان می دانند سیاق ایشان مداخله در امور سیاسی نیست و در حوادث مهم دیگری که طی سنوات مختلف روی داده است همواره بدون هرگونه سوگیری سیاسی و حزبی، جانب اعتدال و اخلاق و حقوق مردم و حریم دین و مذهب را داشته و همه طیف ها را دعوت به گفت و گو کرده‌اند. این سیره چهل ساله ایشان است و مربوط به امروز و دیروز نیست.»

داماد آیت‌الله سیستانی از اظهاراتش عقب‌ نشست

این مقام مسئول در ادامه گفت و گو تاکید کرد: در نقل قول اخیر نیز مطالب متنوعی مطرح گردید. ایشان در بخشی از سخنانشان صرفا کسانی را مورد نقد و پرسش قرار دادند که تر و خشک را با هم سوزانده و در کوچه و خیابان به عمامه روحانیان بی گناه و چادر مادران مومنه این سرزمین حمله کرده و صحنه های غم انگیزی آفریدند. کما این که به هر خشونتی در حق مردم نیز نقد و اعتراض داشته و دارند.

اما سخنان ایشان در فضای رسانه ای  غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد و عده ای با اهداف خاص که بر همگان‌ معلوم است، بر آن دمیدند. کیست که مخالف حق مردم در بیان دیدگاه هایشان باشد؟ ما شریک دردهای مردم هستیم و دعای ما و امید ما همواره خیر و صلاح و دوام ملت، کشور، مرجعیت و مکتب بوده و خواهد بود.

از رسانه ها و تریبون های جمعی نیز انتظار می رود که دقت و حقیقت را در انعکاس مطالب با توجه به سیره و ادبیات شناخته شده از افراد، مد نظر قرار دهند و مراقبت کنند که برای تیترسازی یا بهره گیری سیاسی کوتاه مدت، از دایره انصاف و مروت خارج نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج