۱۲۵۸۷۳۸
۱۸۲۲
۱۸۲۲
پ

تخمین آمار شرکت‌کنندگان در فراخوان احتمالی دولت

لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با معترضان می‌گوید: در ایران گردن پلیس ما را می‌برند و شهید می‌کنند، اما پلیس به آن‌ها لبخند می‌زند و گل می‌دهد. در دنیا چنین چیزی نداریم و همه این‌ها برگرفته از مکتب و اعتقاد ما است.

رویداد ۲۴: لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با معترضان می‌گوید: در ایران گردن پلیس ما را می‌برند و شهید می‌کنند، اما پلیس به آن‌ها لبخند می‌زند و گل می‌دهد. در دنیا چنین چیزی نداریم و همه این‌ها برگرفته از مکتب و اعتقاد ما است.

لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین به رویداد۲۴ می‌گوید: کسانی که به خیابان می‌آیند، دو گروه هستند. یک گروه افرادی هستند که واقعاً وابستگی دارند و نفوذی هستند و پول گرفته‌اند که نمی‌شود با این افراد با برگزاری جلسات آزاداندیشی صحبت کرد، چراکه آنها مسئولیت و ماموریت برهم‌زدن امنیت کشور را دارند، هرچند تعداد این افراد بسیار محدود است و اصلاً قابل قیاس با جمعیت ایران نیستند.

او می‌گوید: در واقع این افراد وطن‌فروش هستند و قتل و غارت را جزء برنامه‌های خود می‌دانند، اما گروه دوم و بیشتر افرادی که به خیابان‌ها می‌آیند، جوان‌هایی هستند که سوالاتی دارند که به آن‌ها پاسخ داده نشده یا نیاز‌هایی دارند که تامین نشده است، بنابراین برای اقناع جامعه باید دو کار انجام شود که یکی از آن‌ها، تبیین مسائل و شفاف‌گویی و پاسخگویی به مسائل مختلف است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: یکی دیگر از کار‌هایی که باید انجام شود، اقدام عملی است، به عبارتی دولت کاری کند که نیازمندی‌های مردم پاسخ داده و تامین شود. در واقع اگر فقط گفت‌وگو باشد، تنها بخشی از مسئله حل می‌شود، بنابراین هم اقدام عملی لازم است و هم اینکه لازم است دولت به صورت تئوریک و ایدئولوژیک به بیان مسائل، توانمندی‌ها، پیشرفت‌ها و کارکرد دولت بپردازد تا جامعه مطلع شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس می‌گوید: با گفتار درمانی نمی‌شود مسائل را حل کرد و فقط تا حدی می‌توان اطلاعات لازم را به مردم داد تا آگاه شوند، اما مردم این اقدام عملی را باید در سفره، زندگی، سبک زندگی، مراودات، مسائل اجتماعی و جایگاه اجتماعی خود ببینند و احساس کنند، چراکه اگر آن را حس نکنند، خود را فردی بی‌خاصیت در جامعه تعریف می‌کنند. همه ایرانی‌ها باید حس کنند که در اداره کشور، نافذ و در جامعه اثرگذار هستند و این مسئله با حرف درمان نمی‌شود.

او می‌گوید: کشور ایران، کشوری بزرگ با مردمان بزرگ است که آگاهی بالایی دارند. وقتی با استکبار جهانی مبارزه می‌کنیم و مردم همه تحریم‌های دشمن را تحمل می‌کنند، آیا نشانه ضعف است یا قدرت مردم؟ وقتی مردم این‌طور قدرت دارند، چطور فرار کنند. فرار برای افراد بزدل است و چون خودشان فرار می‌کنند، فکر می‌کنند بقیه هم فرار می‌کنند. مردم و دولت ما محکم هستند و نظام اسلامی برگرفته از خون صد‌ها هزار شهید و جانباز است. شخصیت‌های بزرگی در این مسیر جان داده‌اند و اگر جمهوری اسلامی فراخوان دهد، ده‌ها میلیون نفر از مردم به میدان می‌آیند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی، مردمانش را دوست دارد، تصریح کرد: پلیس ما مسلح نیست، چون قصد برخورد ندارد، منتهی برخی‌ها نفوذی هستند و مردم را تحریک می‌کنند که با آن‌ها برخورد فیزیکی اندکی صورت می‌گیرد. اگر دنیا را نگاه کنید، پلیس غیرمسلح وجود ندارد و می‌توانید برخورد پلیس ما را با پلیس سایر کشور‌ها مثل فرانسه و انگلیس مقایسه کنید.

سیاهکلی گفت: اگر به طرفداران انگلیس که با تحریک خودشان علیه جمهوری اسلامی و سفارت ایران بیرون آمده بودند، نگاهی می‌انداختید، متوجه می‌شدید که وقتی فقط خیلی کم به پلیس تعرض کردند، چطور ادب‌شان کردند. در واقع در دنیا، اگر انگشت به سمت پلیس گرفته شود، قطع می‌شود، در حالی که در ایران گردن پلیس ما را می‌برند و شهید می‌کنند، اما پلیس به آن‌ها لبخند می‌زند و گل می‌دهد. در دنیا چنین چیزی نداریم و همه این‌ها برگرفته از مکتب و اعتقاد ما است.

وی می‌گوید: ما برای این مماشات می‌کنیم، چون همه این افراد، فرزندان ما هستند و باید هشدار دهیم که نفوذی گیر بیفتد، نه جوانی که سوال و مشکل دارد و از سر نیاز خود یا عصبانیت به خیابان آمده است. از این‌رو، این دو گروه باید از هم تفکیک شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج