۱۲۵۹۵۴۲
۱۸۹۴
۱۸۹۴
پ

بارش باران و وزش باد در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، با فعالیت سامانه بارشی همراه با مه رقیق، بارش باران و وزش باد و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، با فعالیت سامانه بارشی همراه با مه رقیق، بارش باران و وزش باد و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

 با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، امروز(۲۵ آبان) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و به‌تدریج با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از اوایل امشب تا اواخر وقت پنجشنبه(۲۶ آبان) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و درارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه (۲۷ آبان) آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است. طی روز شنبه و یکشنبه(۲۸ و ۲۹ آبان) جوی آرام مورد انتظار است و به سبب افزایش پایداری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه کاهش نسبی دما خواهیم داشت و از شنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۶ آبان) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها مه رقیق و بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۷ آبان) قسمتی ابری، وزش باد، به‌تدریج  صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای  ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج