۱۲۶۰۰۸۰
۵۵۶
۵۵۶
پ

خوشحالی روسیه از آمدن جمهوری‌خواهان

معاون رئیس شورای امنیت روسیه، گفت: معتقدم که با تسلط جمهوریخواهان بر کنگره در آمریکا، این کشور پیرو سنت پیشینِ خود یعنی " رها کردن متحدانش "، ارائه کمک های فراوان به کی یف را به حالت تعلیق درخواهد آورد

ایرنا نوشت: معاون رئیس شورای امنیت روسیه، گفت: معتقدم که با تسلط جمهوریخواهان بر کنگره در آمریکا، این کشور پیرو سنت پیشینِ خود یعنی " رها کردن متحدانش "، ارائه کمک های فراوان به کی یف را به حالت تعلیق درخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری تاس، « دیمیتری مدودوف » خاطرنشان کرد: « احساس غالب در میان عموم آمریکایی ها شروع تغییر به سوی واقعیت در این کشور خواهد کرد و این اتفاق موجب خواهد شد که کنگره کمک های مالی به رژیم اوکراین را به حالت تعلیق درآورد.»

معان رئیس شورای امنیت روسیه افزود: طبق سنت دیرینه آمریکا همواره دوستانش را رها کرده است و این بار نیز دیر یا زود به همین شکل در اوکراین اتفاق خواهد افتاد و مسئله کمک مالی به اوکراین به موضوعی زهرآگین و کشنده در آمریکا تبدیل خواهد شد.

به گفته مدودوف، اعضای کنگره جدید درخواست گزارش مالی برای این کمک های مالی عظیم خواهند کرد و این اتفاق پس از درخواست جدید ۱۰ میلیارد دلاری جو بایدن برای کمک به اوکراین پر رنگ تر خواهد شد. این موضوعی اجتناب ناپذیر است. اینها قوانین سیاست هستند.

وی افزود: جمهوری خواهان پس از انتخابات در آمریکا قدرتمندتر می شوند و برای دموکرات ها دردسرساز خواهند شد. دموکرات ها نیز تلافی خواهند کرد. هیچ نیازی به توهم و تئوری های توطئه نیست. پول های بزرگ برای نظامی کردن رژیم اوکراین اختصاص داده خواهد شد. این اجماع روسیه هراسِ نخبگان سیاسی آمریکاست.

مدودوف در پایان اضافه کرد مردم آمریکا بار دیگر فریب بودجه های کلان کمک مالی سیاستمداران کشورشان را خوردند که به مقاصد نامعلومی می رسد و برای شهروندان این کشور چیزی جز افزایش هزینه ها نخواهد داشت. کی یف نیز متوجه شده است که به زودی سیل کمک های مالی از سوی آمریکا قطع خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج